evakitur

יום ראשון, 31 במאי 2015

רק צוחקת...

החלטתי לשתף במשהו קטן כתבתי אתמול..
אני תחת השפעת מגרנות וכאבים ברחבי הגוף אז תסלחו לי..

הראש מתפוצץ,
הגוף רק כואב,
הפחד מופיע,
המחשבות לא מרפות
והדמעות רק מאיימת לפרוץ הרוצה!
אבל אני?אני לא בוכה!
אני לא יודעת מזה לבכות.

אני צוחקת
כשכואב לי
כשרע לי
כשעצוב ומר לי
אני צוחקת כששמח לי
כשאני מאושרת
כשטוב והולך לי
אבל לא בוכה.
אני סיימתי לבכות לפני תקופה ארוכה
"את עוד ילדה קטנה" אומרים לי "את יודעת בכלל מה זה רוע?מה זה כאב?מה זה חיים?"
אז כן!אני יודעת!
אני אמנם בת 20 אבל עברתי כל כך הרבה!
בספר היה כתוב "לאנשים טובים קורים דברים טובים"-כנראה שאני לא טובה..
מי שאמר שצרות באות בצרורות צדק..וכך היה!
צרה אחרי צרה
טראומה אחרי טראומה
סיוט אחרי סיוט
כאב אחרי כאב
דמעה אחר דמעה
מחשבה אחרי מחשבה
פחד אחרי פחד
אבל מה אני מבינה?אני סך הכל ילדה קטנה!
מה אני כבר יודעת?

אז המיגרנה קפצה לביקור והחליטה להתמקם,
הכאב חזר ומשתק חצי גוף,
המחשבות לא עוזבות,
הפחד שוב מופיע
והדמעות מאיימות לפרוץ בכל רגע
גם הפעם אני לא בוכה!
אני לא יודעת לבכות..
אני צוחקת..
ומאמינה שהכל יעבור!
כי כל מה שקורה,קורה לטובה!

מנסה להשאר כמה שיותר אופטימית!
לילה טוב צ'וצ'ים=] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה