evakitur

יום רביעי, 3 ביוני 2015

ערסים וכל מילה נוספת מיותרת!

היי היי היי
התגעגעתם??גם אני! ^^
לפני שנתעסק בנושא הפוסט תרשו לי לציין שהבלוג חוגג מעל 600 כניסות!ייאייייי~~~😆
ברגע שיהיו 1000 כניסות מבטיחה לעדכן ולרשום בהתאם פוסט חגיגי ♡♡
ועכשיו לנושא הפוסט..
ערסים ערסים ערסים וכל מילה נוספת מיותרת!!
מה כבר יש להגיד עליהם?כולנו נפגשנו איתם ביומיום בסיטואציה כזו או אחרת.
זה יכול להיות השכן,החבר של האח,ילד מהכיתה או סתם עובר אורח ברחוב.
לאחרונה אני שומעת הרבה השוואות בין ערסים למזרחיים אז תרשו לי להגיד לכם שכיום זאת פשוט שטות אחת גדולה!
ערסיות זה נטו סגנון התנהגות ואופי מסויים.לא יותר מזה!
מדברים מגעיל,מקללים בלי סוף,מעשנים כל דבר שאפשר,אלכוהול ו"ישיבות עם החבר'ה " אלה החברים הכי טובים שלהם,אומרים כל שניה ת'מילה "אחי" בלי שום קשר ומסתובבים עם כובע נייק גם כשהשמש מזמן ישנה את שנת היופי שלה.
אבללל)(!!!!)בנינו..כיום כולם ככה..מקקלים,שותים ועושים בימי חמישי קריוקי בלי שום כבוד ואכפתיות כלפי השכנים המסכנים שמנסים לאטום ת"אוזניים ללא הצלחה!(ברצינות תפסיקו עם זה!אבל זה כבר קשור לפוסט אחר..)
אז ההבדל שערסים חולים,מתים,מאוהבים בשירים שבאלך פשוט לחתוך ת'וירידים!
בקיצור הערסים של היום הם לא כמו הערסים של פעם ;)
בכל אופן קבלו שיחה קצרה מהשעות האחרונות ביני לבין ערס מהקורס:
הוא:"כפרעליך חווה תעשי את זה את"
אני:"הרגע עשיתי את הראשון"
הוא:"נו יאלה תעשי גם ת'שני ואני יביא ת'מצרכים,מה אכפת לך מאמי" *קריצה*
ואחרי המון "מאמי כפרע אין עלייך"
הוא:"יואו על מה הבאת לי אגרוף?"
אני:"בכייני זה היה חלש,ועוד כפרה אחד אני תולשת לך ת'ראש מהמקום" *פרצוף אדיש*
הוא:"למה ככה חווה?אנחנו בסדר אנחנו,לא ככה?"
אני:"תנסה אותי"ממשיכה להסתכל עליו במבט אדיש,מורידה את הכובע ומפזרת תשיער
הוא:"וואי וואי למה לא אמרתם שהיא כזו?איך סיבכתם אותי עם פריקית?!לא ראיתי ת'שיער האדום"
המשפט הזה הרגת אותי,לא יכולתי להתאפק ונקרעתי מצחוק
*אחרי כמה דק*
הוא:"מה יש נשמה?מה את לא אוהבת אותי?"
אני:"אני אמורה?"
הוא:"כדאי לך"
אני:"למה?"
הוא:"כי זה אני" *קריצה*
אני: -_-
אחרי עוד כמה דק עומד מאחורי ושר "מלא עוד כוס חבר"
אני:"וואיייי באמת?מכל השירים דווקא את השיר הזה??"
הוא:"מה לא טוב כפרעליך?"
אני:"מה אמרנו לגביי הכפרה?"
הוא:"עוד כמה שיעורים ביחד ואת תתחנני שאקרא לך ככה"
אני:"אל תהיה בטוח!"מצחקקת
הוא:"מאמי" תופס לי את הסנטר "תסמכי עליי"
אני:"קושקוש עוד פעם אחת שאתה נוגע בי ככה אתלוש לך תיד"
הוא:"נשמה שלי,עוד איום אחד ואני מושיב אותך על הגז וחבל מה שיקרה לך"
אני עונה בציניות מוזגמת:"אמאלה"
הוא:"צחקי צחקי אבל מבטיח לך שיהיה לך חם,ולא בגלל האש" קריצה
עזבו את זה שמערוך נחת עליו אבל מאיפה הנחיתו עליי ת'יצור הזה??!!!!
ביקום מקביל אם לא הייתי בזוגיות, וקצת יותר תמימה ולא אני! אני בטוחה שזה היה מדליק אותי
אבל לא!זה רק עצבן אותי!😡😡
בקיצור ככה כל השיעור התנהל ולבסוף שניה לפני שיצא (ראשון ) מהכיתה קרא לי "חווה,נתראה שיעור הבא. חיימשלי את" *קרציה*
אישית לא אוהבת לקלל ולאחל דברים רעים לאנשים אז מאחלת דברים לא הגיוניים כגון "שיפול עליך אוטו גלידה מהשמיים"(בהשראת בובוספוג)
הוא:*מפריח נשיקה באוויר,קורץ ויוצא*
האם זה חלק מסיפור?לא
תכירו תמציאות החדשה שלי לימי רביעי הקרובים!! -_-
מתוך כל הבנים ובנות שיש לי בכיתה דווקא אני קיבלתי את הערס ה'סטונדנט' של הקורס!
כל השיעור הרגיז והציק לי בלי הפסקה
כפרע,נשמה,חיימ,מאמי וכ'ו וכ'ו
עזבו את זה שהוא נראה טוב,בגילי,גוף סבבה לגמרי, בטוחה שיש לו גם קעקוע או שתיים,פוזאיסט תחת!! ואם תחליפו לו תעיניים לעיניים כחולות הוא בכייפ יתאים לאחת הדמויות מהספרים בתור ה"באד בוי"
בכל מקרה..מישהו צריך השראה לסיפור?? 😉

עד כאן קיטורנו להיום..
אני אווה ואתם קראתם את בלוג הקיטורים שלי ;)
ובנימה אופטימית זו שיהיה לכם יום בשגעת צ'וצ'ים =]

2 תגובות:

  1. שיעור הבא תתחילי עם הטבעת ואז תשגעי אותו חזרה כמו שאת יודעת!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח אדבר איתו עם תנועות ידים מוגזמות רק בגלל הטבעת חחחח

      מחק