evakitur

יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

חיפוש אחר הבגד המושלם!

היי היי הגיע הזמן לקטר קצת...

אז הרגע חזרתי משופינג לא מוצלח במיוחד..למה לא מוצלח?
קודם כל אני לא סובלת קניות!!! אומיגאד איך אפשר?אבל את אישה!!
אז זהו שלא!
א. אני בחורה ולא אישה!
ב. כשיהיה לכם גוף יותר מרובע מבובספוג מכנסמרובע אתם תחשבו בדיוק כמוני!
ג. לא כל בת צריכה לאהוב קניות..כמוני ^_^
לשם קניות? או שאלה מצויינת! בת דודה יקרה שיותר נכון כמו אחות שניה מתחתנת עוד שבועיים!!!! כן רק עכשיו התחלטתי לחפש בגד מתאים-קיוויתי שארזה עוד קצת (יאמר לזכותי שהורדתי 6 קילו!! אבל זה עדין לא מספיק)
אז אמוש ואני פצחנו במסע אחר הבגד המושלם!
בנות יקרות תנו לי להגיד לכן את זה ברוך ובעדינות כי מי כמוני יודעת איך לדבר ככה:
אין-דבר-כזה-בגד-מושלם!!!!!!!!
לא היה ולא יהיה בגד מושלם!!!
תמיד אבל תמיד תמצאי תקלות פה ושם!
תמיד את תמדדי מיליון ואחד בגדים,חולצות,מכנסיים,שמלות ואפילו גופיות..ולא. זה לא יתאים או יישב עליך כמו שחשבת/חלמת/רצית/קיוית.
לא משנה אם את שמנמנה, רזה או בובספוג כמוני ^^
אם את נערה,בחורה או אישה בת 90!
המכנס עושה לך תחת
החצאית מעלימה את הקצת שנותר מהאחוריים
החולצה עושה אותך שמנה,
הגופיה מקטינה לך את החזה
והשמלה? נראית כאילו נחה לה בכייף על הקולב (עד כדיי כך את שטוחה?!?! :0 )
בקיצור אין דבר כזה בגד מושלם!
גם כשמצאת את הבגד שפינטזת עליו את עדין תתקני פה ושם, שם ופה.
כי (כולם איתי בקול רם!!) אין דבר כזה בגד מושלם!
אז לא מצאנו שום דבר שאני יאהב, שיעלה עליי בלי שאקרע אותו, שישב על גופי ושאנשום תוך כדיי או שסתם לא יהפוך אותי לקרואסון שתפח יתר על המידה.
האירוע עוד שבועיים!(היי אולי אצליח להוריד עוד קילו או שתיים)
אבל עד אז נמשיך בחיפושים אחר אותו הבגד-לא מושלם אבל שלפחות ארגיש בו בנוח!(חשוב!)
מבטיחה לעדכן..
ובנימה אופטימית זו....למה אני לא בן?!?!


נ.ב. למרות שלא הכי אהבתי את השמלה שקניתי ולמרות שאני לא לובשת שמלות קבלו את השמלה שמי יודעת אולי עוד נעשה בה שימוש 😉
(אמרתי קרואסון מפוצץ או לא?!)



עד כאן קיטורנו להיום..
אווה =] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה