evakitur

יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

אהבה בכיכר אינדיה

הספר האחרון של סמנתה יאנג שקראתי...
(אל דאגה עוד יצטרפו עוד ספרים שלה..פשוט נחכה בסבלנות שאין עד שיתרגמו עוד ^_^ )
אז קבלו את-אהבה בכיכר אינדיה.

הספר הרביעי מתוך הסדרה "אהבה ברחוב דבלין".
הפעם מסופר על האנה-אחותו של בריידן (אהבה ברחוב דבלין) ומרקו-שצץ לנו בספר השלשי (אהבה בסמטת ג'מייקה)

קצת על הספר:
האנה מאז ומתמיד היתה ילדה שקטה ומופנמת אך גם חדת לשון כשצריך.
היא אהבה את מרקו אבל בלילה אחד הכל השתנה ומאז לא ראתה אותו 5 שנים.
כעבור 5 שנים מרקו צץ בחזרה ונחוש בדעתו לחזור להאנה רק שהיא עדין פגועה ממנו.
למרקו יש סוד ששמר ממנה וכשהיא מגלה זאת היא חוזרת לכאב הפרטי שלה ולסוד שגם היא הסתירה ממנו.

את האמת..אין לי הרבה מה להגיד על הספר חוץ מלהמשיך להלל את הסופרת!
בחיי שלא משנה על מה היא תכתוב אני אקרא בשקיקה!
זה משהו מיוחד בכתיבה שלה.
כתיבה פשוטה אבל בו זמנית סוחפת כל כך ומרתקת.
אתם תמצאו את עצמכם מצד אחת קוראים מהר ומצד שני לא רוצים לסיים!

בדיוק כמו שספרים הקודמים סמנתה נותנת לנו הצצה לחייהם של הזוגות הקודמים שזה משהו מדהים בעיניי.
זה מרגיש כמו סדרה שרואים בטלויזיה
וסמנתה נותנת את ההרגשה כאילו אנחנו חלק בלתי נפרד מחייהם.

את הספר הזה קראתי ביום אחד וכשהגעתי לסוף..טוב את זה נשאיר לכם כי אני לא הייתי מוכנה לטוויסט כזה בעלילה.
כמובן שהסםר הזה עם אפיאנד...שונאת סופים כואבים ועצובים אבל עדין אקרא את הספר חחח

ושוב למקרה ולא הבנתם-ספר חובה!!
בכללי כל הסדרה הזאת היא חובה!
התיאורים קלילים, הסצינות מדהימות וכן גם סצינות המין לא מוגזמות וכתובות בטוב טעם.



טוב עד כאן אנחנו עם סמנתה יאנג..
וכבר נמשיך לעוד ספרים שרק מחכים שאכתוב עליהם סיקורים..(יש לי רשימה..לא צוחקת!)
אווה=] 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה