evakitur

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

קרוספייר 1,2,3 *סיקור קצת ארוך*

משום מה שחכתי את הסיסמא לבלוג ולקח לי זמן להזכר בה..אבל היי-חזרתי ^_^

טוב הפוסט הפעם יהיה ארוך מהרגיל ואסביר גם למה.
הפוסט הוא על 3 ספרים שהם בעצם טרילוגיה.
אז נתחיל עם הספר הראשון מתוך 3 הספרים והוא:"חשופה לעינייך"
אני יודעת שהרבה יחלקו עליי ובעיקר הבנות..אבל סורי זאת דעתי
היה לי קצת קשה להתחבר לדמויות בספר..לקח לי קצת זמן להבין מה קורה בעלילה..
אבל מודה באשמה שהיה לי קשה להניח את הספר בצד..
רציתי לסיים אותו מהר ולהבין מה לעזאזל קורה..
נתחיל מהתחלה..
אווה בחורה מהממת ויפה שעברה טראומה בילדותה עוברת למקום אחר ומנסה להתחליל הכל מחדש..פוגשת בגדאון קרוס גבר עשיר,יפה,סקסי ומהמם וחצי מהעולם שיש לו..
עד פה זה סבבה..(קצת חוזר על עצמו..אבל נסלח!)
ההבדל בין הספר הזה לשאר ספרי האירוטיקה (הבדל שדיי אהבתי) הוא שגם לאווה לא חסר כסף ומעמד!
בכל מקרה מתפתח רומן כלשהו בין אווה לגדאון שמהר מאוד הופך לאובססיה משני הצדדים..(משו שאני אישית לא חושבת שבריא למערכת זוגית אבל אולי רק אני חושבת ככה..)
הרגשתי שרוב היחסים שלהם מתנהלים סביב מין ולא יותר!זה משהו שהרגיז אותי!
פחות עלילה יותר מין..עד שסופסוף מבינים מה קרה לאווה ורק שם זה התחיל לעניין אותי..
הוסיף ואומר שהספר בהחלט מושך קריאה אבל לדעתי רק בגלל המסתוריות של גדאון שאגב זה משהו שיכול להוציא אותי מדעתי..הגענו לסוף הספר ו...כלום!מה קרה לגדאון?למה הוא מסתיר את עברו?
חכו לספר הבא!(מאוד חכם!)
לקח לי זמן להתחבר לאווה ולנסות להבין אותה..היא רוצה את גדאון אבל הקשר איתו כואב מדי..הגיון בריא אומר לברוח..ולכן היה לי קצת קשה איתה..
לסיכום לא נפלתי מהם כמו שאר הקוראים אבל מה שכן,עניין אותי לדעת מה קורה בסוף בניהם?ומה הקטע של גדאון?!(בחיי שהוא הרגיז אותי-עדין לא הבנתי אם זה בקטע טוב)
משהו שגיליתי על עצמי תוך כדיי הקריאה שקשה לי לקרוא על התעללות במישהו/י
היה לי קשה לקרוא על עברה של אווה ועל הטראומה ואין ספק שהסופרת העבירה את זה בצורה מדהימה!
מאוד אהבתי את צורת הכתיבה של הסופרת.את הכאב,התסכול,העצב ושאר הרגשות היא העבירה בצורה יפה!נותנת לך להרגיש את מה שהדמויות חוויים ומרגישים!
היה נחמד לקרוא את הספר..ובהחלט אקרא את ההמשך..(כבר אמרתי שהעיניין של גדאון מסקרן אותי?! ;-) )
מצטערת אם הרסתי למישהו/י את הספר..אבל אל תשללו ישר את הטרילוגיה..מבטיחה שבהמשך זה משתפר!
(שוב פעם אומר שזה אך ורק דעתי..כמובן שלא חייב להסכים איתי)

ונמשיך עם הספר השני:
הספר השני בטרילוגית קרוספייר הוא:"משתקפת בך"
סופסופ יש איזשהי תפנית בעלילה!!!
בחיי שלקח לי קצת זמן להתחבר לספר אבל מבחינתי השני הרבה יותר טוב מהראשון!
בספר השני הסופרת מכניסה אותנו קצת יותר לעברה של אווה ומראה לנו עוד צדדים בגדאון.
באמצע הספר העלילה מקבלת אור אחר..דברים אחרים צצים וסופסופ יש גם קצת מתח(ולא רק מיני),קצת אקשן..והסקרנות זינקה לשמיים!
אווה-כמו שכבר אמרתי בספר הראשון בחורה סקסית וחכמה שלא חסרים לה כסף ומעמד אבל זה מה שגם מסכן אותה קצת..
גדאון גדאון גדאון...מה אגיד לכם..בספר הראשון רציתי להרוג אותו וכאן התחלתי לאהוב אותו..
אבל כדאי להבין למה צריך לקרוא את הספר הזה:
לא אפרט יותר מידי על הספר אבל מה שכן-אני מאוהבת בתיאורים של הסופרת!
אני לא מדברת רק על התיאוריים המיניים כי וואלה בזה שחקה אותה!(למרות שאני חושבת שיש יותר מידי..אבל זאת רק דעתי..חחח)
אני מדברת על התיאור העלילה,המסביב!
היא לא מדקדקת בפרטים יותר מידי קטנים ושוליים אבל עדין התמונה שמדמיינים נראית שלמה וזה משהו שאני מאוד אוהבת!
וכמו שכבר אמרתי סצינות מיטה(ולא רק במיטה) לא חסרות פה בכלל..אהבתם של אווה וגדאון עולה מדרגה משו שלא חשבתי שיכול להיות (אבל לכו תדעו..אולי באמת יש אנשים כאלה שאובססיה זאת מקור אהבה שלהם..).הסופרת ממחישה לנו עד כמה שהם לא יכולים להיות אחד בלי השני..אבל בסוף..(לא ולא תצטרכו לגלות לבד!!)
כמו הראשון גם השני נשאר במתח..כמובן שרצתי לקרוא את השלישי וגם עליו ארשום בהמשך הפוסט ^_^
אין לי יותר מידי על מה להרחיב פשוט מאוד אם קראתם את הראשון וגם אם לא אהבתם אל תעצרו ותניחו אותו בצד,כי יש סיכוי מאוד גדול שהשני ימצא חן בעיניכם!ואולי אפילו תתחילו לאהוב את הספר ואת גדאון..כמוני ;-)

וזה הזמן לעבור לספר השלישי.
הספר השלישי בטרילוגיה קרוספייר הוא:"מחוברת אליך"
מודה שבהתחלה לא רציתי להמשיך לקרוא..וקראתי ספרים אחרים בנתיים(שעליהם בהמשך ארשום)
אבל אז חזרתי לטרילוגיה ולא התאכזבתי
אם אמרתי שהספר השני הוא טוב יותר מהראשון אז הספר הזה(השלישי) ניצח!
וואוו!!! זה מה שיש לי להגיד!
סופסופ לא יכולתי להניח את הספר מהיד..זה כלכך ריתק אותי!סקרן אותי!רציתי לדעת מה קורה?!איך זה נגמר?!ועוד יותר רציתי..שלא ייגמר בכלל!!
שמחה שבסוף לא וויתרתי לגמריי על הספר!
סופסופ מבינים הכל!פתאום כל הספרים (הראשון והשני) מתחילים להסתדר ולהתחבר לשלישי..
פתאום יותר מבינים את אווה..יותר מתאהבים בגדאון!
טוב זהו..זה סופי..מודה באשמה!התאהבתי בגדאון!
אני אישית חושבת שבספר הזה יש יותר מתשוקה ומין..הסופרת מראה הפעם את גדאון באור שונה לגמרי!כאילו הדמות עברה איזשהו שינוי במהלך הספרים וממש רואים את זה!והשינוי הוא לטובה כמובן..
גדאון מוכן לעשות כלכך הרבה דברים למען אווה ומראה לה את אהבתו ואת חכמתו בצורות כלכך מקוריות!
איך שהעלילה הסתבכה לקראת סוף הספר השני ואיך שהיא נפתרת בספר השלישי היה החלק הכי מדהים בעיני!
גם אווה עברה שינוי משמעותי במהלך הספרים ובשלישי מרגישים זאת..היא פחות קנאית(או לפחות מנסה שזה יראה ככה)היא יותר סומכת ובוטחת בגדאון.
הפעם עברו של גדאון רודף אחריהם ביחד עם העבר של אווה אבל..טוב נו זה גדאון..כבר בטח הבנתם שיש לו לכל דבר פתרון..גם אם לא רואים את זה XP
ברור לכם שאין צורך לדבר על התיאורים והסצינות שלא בטוח ישאירו אתכם אדישים(או תמימים חח)!מסצנה לסצנה זה רק נעשה יותר ויותר טוב!!!
בקיצור..זה הספר שהכי אהבתי מהטרילוגיה "קרוספייר"
הוא הכי ריגש,סחף,סקרן,החסיר נשימה משאר הספרים בטרילוגיה!
שווה!שווה!שווה!
רק בשביל הספר הזה כדאי לכם לקרוא את הטרילוגיה..וגם מי יודע..אולי תאהבו את הטרילוגיה ישר (בדיוק כמו שאר הבנות חחח)
הבנתי שיש לזה עוד המשך!!
לדעתי זה מיותר..היא יכלה לסיים ביפה את הספר השלישי וזהו..אבל שנתנגד לעוד ספר?!?! חס וחלילה ;-)
מחכה לזה מאוד!!
זה רק לימד אותי ש"לא שופטים ספר על פי כריכה" לכדאי לתת לכל ספר את ההזדמנות שלו בעיקר עם יש לספר עוד ספרי המשך..
מצטערת על הפוסט הארוך הזה..
זהו סיימתי לחפור...עד הפעם הבאה ;-)
אווה=]

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה