evakitur

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

"למה לא עשני גבר?"

ברוכים הבאים לפינת הקיטוריםםםם~~!!!!
בנות יקרות פוסט זה מוקדש לכן באהבה רבה!♡
אז...כמה פעמים יצא לכן לקום בוקר אחד, להרתיח מים בקומקום ולהרגיש שמשהו לא בסדר אמור להתרחש בכל שניה?
כאילו פרפרים בבטן החליטו להתעורר ואז לבעוט בך בכל הכח?
לשניה את עצבנית שהתעוררת ואז נזכרת שיש עבודה ונגעת ו2 שניות אחרי זה את אומרת "כוסאומו העולם למה אני חיה?" 
פתאום יש לך חשק עז לפרוסת שוקולד עם מלפפון חמוץ?
ואז ברגע אחד רוצה להקיא את נשמתך?
ואז זה מגיע....הכאב הראשון בבטן התחתונה (פרפרים שהתחילו לבעוט..זוכרת?)
כן קושקוש..בדיוק!
מזל טוב!!! את לא בהריון
אבל קיבלת ווסת!! (בגלל שיש לי גם קוראים בנים נקרא לזה ווסת..כן אני יודעת יש בנים שנגעלים מהמילה מחזור..אוי שיט )
זה הזמן לקום מהרצפה..
לא באמת קומי מהרצפה כי ה"תנוחת עובר" על רצפה קרה עוזרת רק 5 דק במקרה הטוב!
אני יודעת אני יודעת..כואב..לא בא לך..את מרגישה לא טוב ועכשיו הרגליים מאיימות לקרוס..אני יודעת
אבל אין ברירה ליידי קומי מהרצפה(תעזרי בשיש אין בעיה) 
בגלל שאני כזו חמודה ומבינה לליבך הינה לך כמה דברים שיעזרו לך:
אחרי שקמת בקושי על הרגליים תביטי למעלה ותצרחי "למה אני פאקינג בת?!?!?!?!?"
זה לא באמת עוזר לכאבים אבל לפחות יש את מי להאשים ;)
עכשיו לכי לארון התרופות או לתיק שלך או איפה שאת לא מחזיקה את הכדורים ותקחי כדור..לא משנה עם אקמול או אדוויל מה שעוזר לך בדרך כלל
לא עוזר? נשמה זה כדור תני לו להשפיע.
לא את לא יכולה לשתות אקונומיקה הווסת רק הגיע!
לא אל תקחי כמה בבת אחת לא כזה חכם.
קחי את הנייד ותודיעי לבוס שאת לא מגיעה היום. כן ווסת זה כן מחלה!
תגידי לבוס שלך שביום שהוא יקבל אז הוא ידבר אחרת ותשלחו אותו ב3 אותיות!!! 
לא אל תעשי את זה באמת אלא אם כן את רוצה להשאר בבית לתמיד!
אני יודעת את עצבנית אבל תקשיבי לי..זאת לא את! זה הווסת!(עכשיו אחרי שהאשמנו אותו אנחנו פתאום אוהבות אותו אה? לא..אוקי ניסיתי..)
עכשיו נחזור לכאבים... תעשי כוס תה עם לימון בשביל הבחילות.
אם את רוצה להקיא אז תקיאי אין בזה שום דבר רע..ההפך זה דיי משחרר.
קחי דלי ותניחי ליד הספה/מיטה, תכיני גם מים ומשו קטן לנשנש ברגע שתרצי ועכשיו את יכולה לשכב בכייף ולצפות כל היום בדרמות וסרטים רומנטיים..כן את יכולה לקלל את הבלונדה החטובה שנראית מליון דולר וזכתה בחתיך הראשי..לכי על זה!

-למה לי כואב ולה לא?
שאלה מצויינת!
כולנו מכירות לפחות אחת בחבורה שמקבלת ווסת ואפילו לא יודעת שהיא מקבלת. הכל עובר לה בכייפ ובסבבה ואף אחד בחיים לא ינחש שבזה הרגע היא קיבלה.
אותה אחת משתינה שושנים ומפליצה נרקיסים כשהיא בווסת בזמן שאת מנסה לחקות את ספיידרמן ומטפסת על קירות!ארונות!דלתות! כל דבר רק שיעביר את הכאב הזה!!!!!
והיא תמיד תוקעת במבט של "מה כואב לך? מוזר כי לי לא"
תמותי!!! נבלה! למה לי כואב ואת מדלגת לך בכייפ?
אין מה לעשות בנות! זוכרות את הצעקה לשמים "למה אני פאקינג בת?!?!" אתן יכולות להשתמש בזה גם עכשיו ;)

אז את מתפללת לאלוהים שהכאב יעבור ואז אומרת "פעם הבאה אני נכנסת להריון! לא אכפת לי!לפחות 9 חודשים לא אקבל" ואז מגיעה מישהי שהרגע ילדה ומנפצת לך את האשליה המתוקה ומטיחה לך את האמת בפרצוף "קחי את הכאב הזה ותכפילי פי 10 כן כן פי 10 זה הכאב של ציר אחד!"
מה אמרת לגביי הריון? ככה חשבתי..(אל תדאגי זה גם יגיע אליך..כמו לכל אישה!)

ואם כבר דיברנו על חיים לא הוגנים
אתן יודעות מה באמת לא הוגן? בנים!!
למה אתם לעזאזל לא מקבלים?
בשיא הרצינות שום דבר לא כואב לכם אז ככה שאין לכם את הזכות להתלונן על משהו בחייכם!לעולם!אף פעם!!!
אתם לא מקבלים ווסת,אין לכם מושג מזה לעבור את אותו הדבר כל חודש, אתם לא צריכים ללדת (פי 10..זוכרים?), אתם לא צריכים לעשות גבות שפם ועוד כל מיני שעוות במקומות שהשתיקה יפה להם אבל הכאב קורע שחקים!(היי אתם החלטתם פתאום לעשות..אף אחד לא אמר לכם!) ובנוסף להכל לא כואב לכם בזמן יחסי אישות בפעם הראשונה! (אלא אם כן אתם אלה שמקבלים וזה כבר נושא אחר לגמריי...)
אתם צריכים להגיד כל יום "ברוך שלא עשני אישה" בזמן שאנחנו מקללות "למה לא עשני גבר?!?!"
ואל תבואו בטענה של "יש בנות שמרגישות סקסיות בזמן הווסת" חרטה!!!!!אין חיה כזו! (טוב אולי החברה שלא כואב לה אף פעם)
כי אין שום דבר סקסי בלהרגיש דבה!!!
כן כן כי כשאנחנו בווסת אין הרגשה יותר שמנה מזאת! כאילו אם נעבור מול רפת הפרות יצעקו  "אה אחות? הרבה זמן לא היית כאן" עד כדיי כך אנחנו מרגישות פרות וזוועה!!!
ואל תרמזו שזה בגלל שאנחנו באמת שמנות כי אז תמצאו רוטווילר רץ כמו משוגע ברחבי הפארק כשהקולר שלו קשור לאשכים..ותנחשו של מי האשכים..יפה!
עצה שלי-אל תרגיזו אישה כשהיא בווסת..בעצם אל תרגיזו נשים אף פעם!

ונחזור לכאבים
לא עבר? אוי נשמה את רק ביום הראשון! (חכי ללילה!!)
לא אין לזה תרופה
אבל את אישה חזקה ותעברי את זה כמו כל חודש!
כל מה שנותר לך זה לבכות למה את אישה ואיפה לעזאזל היית כשחילקו את המינים למעלה?
כנראה שהיית זרוקה על הרצפה בתנוחה עוברית בתקווה שזה מה שיפחית את הכאב.

אל תאבדו תקווה..יום יבוא השמש תזרח
ולנו פחות יכאב (כי לעבור זה לא יעבור)
אבל היי...לפחות את לא בהריון! ;)

אוהבת המונים :*
המקטרת בסטייל
אווה=] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה