evakitur

יום שלישי, 22 בספטמבר 2015

חשבון נפש

זהו..הגענו לאחד מהימים הכי חשובים בשנה!
אז שנייה לפני שנאחל לכולם גמר חתימה טובה ונפזר באוויר סתם ככה התנצלויות שלא באמת מגיעות מהלב בואו נעצור שנייה ונעשה חשבון נפש עם עצמנו.
נכון לא צריך את כיפור בשביל זה אבל יש משהו ביום הזה שגורם לך להסתכל רגע אחורה על כל השנה שהייתה לך ולחשוב איך התקדמתי מהשנה שהייתה לפניה?
מה עשיתי על השנה?
אז זה חשבון הנפש שלי.
שנה אחת וכל כך הרבה דברים התהפכו אצלי.
הייתי נעולה על דבר אחד ובסוף עשיתי את ההפך ממנו.
חשבתי שלעולם לא אהיה מסוגלת לעשות כמה דברים וכיום לא מסוגלת בלעדיהם.
ירדתי מבחינה רוחנית-מודה!וזה דיי מציק לי (מקווה לעלות קצת בחזרה)
והמון אנשים פגעו בי או יותר נכון ניסו אבל חוסר האכפתיות שלי (שדיי גברה בשנה האחרונה) פשוט חסם אותם ומצאתי את עצמי צוחקת עליהם.
עשיתי חשבון נפש עם עצמי וחשבתי ההייתכן ויש מישהו שפגעתי בו ולא עליתי על זה כל השנה?
והגעתי למסקנה שלא!
אני לא מחכה ליום הכיפורים כדיי להתנצל בפני מי שפגעתי בו.
חבר'ה לחכות ליום כיפור ואז לבקש סליחה כללית-לא באמת עוזר!
ולמרות שכולנו יודעים את זה כולנו ממשיכים עם זה אז הגיע הזמן להפסיק!
פגעת במשהו תתנצל ישר..אחרי כמה שעות/ימים מקסימום שבועות-אבל אל תחכה שכיפור יגיע.
אנשים נוטים להתבלבל בנושא הזה..יום כיפור הוא יום שהקבה נותן לנו כדיי להתחרט על מעשינו מולו.
נכון שבין אדם לחברו קודם לבין אדם למקום אבל לא בצורה כזו!
הרבה אנשים לא מבינים את הפואנטה של היום הזה ודיי צוחקים על זה אבל היי הנוצרים עושים את זה כל יום ראשון מבלי לצום וכאן נותנים יום אחד להיטהר והרגיש טוב עם עצמך אז לא נעשה את זה?
אני אוהבת את כיפורים..מרגישה אחרי זה יותר טוב עם עצמי וגם ניקיתי גם את הגוף..מה רע? ;)

עכשיו לגביי כל אלה שפגעו בי או ניסו או מה שזה לא יהיה-
לא מחכה להתנצלות מצידם אבל אני מאמינה שהכדור הוא עגול ופעם אתה למעלה פעם אתה למטה..
יבוא היום הזה שאצליח בכל מה שהם ניסו להכשיל אותי ואז פשוט אנפנף בהצלחתי מולם ואלך.
ביום שזה יקרה מבטיחה לסלוח לשכוח..טוב בעצם לשכוח יהיה קשה..
בכל אופן את זה אני משאירה לאדון גורל (אל תדאגו אני יושבת עליו חזק!)

לסיום..
כיפור הוא בשבילכם ולא בשביל אף אחד אחר.
אל תפזרו התנצלויות חסרות טעם!
ברגע שפגעתם תתנצלו-לא תושמדו בגלל זה!מנסיון!
אם יש מישהו שפגעתי בו ואני לא יודעת על זה בגלל מילה שאמרתי או משהו שעשיתי הוא מוזמן להגיד לי כי אני באמת לא יודעת!
תרבו באהבה אנשים-זה בחינם ;)
שיהיה לנו גמר חתימה טובה
וצום מועיל
אוהבת
המקטרת בסטייל
אווה♡ =]


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה