evakitur

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

רשימת המשאלות

רשימת המשאלות:
שוב פעם חברה ישבה לי הראש (כן זאת אותה החברה שישבה לי על הראש בנוגע לספר "אישתו של הנוסע בזמן") כדיי שאקרא את הספר ושוב פעם עלתה השאלה:"יש לזה הפיאנד?!"
אבל הפעם לא חיכיתי לתשובה והחלטתי שאגלה לבד.
התחלתי ביום שישי וסיימתי ביום במוצ"אש!!(מה נסגר איתי בזמן האחרון?!אני חייבת להפסיק לקורא כלכך מהר!!ועוד אני נחשבת לדיסלקטית!)
במילה אחת: ווואאאאוווו!!!
הייתי מרותקת אליו כל השבת!אשכרה לא זזתי מהספר וממש לא רציתי שהוא ייגמר!
קצת על הספר:
ברט בולינג'ר-אישה בת 34 במערכת יחסים עם עורך דין מוצלח וחתיך (ברור..) אבל לא נושאים וללא ילדים. החיים שלה מתוכננים מאוד! עם עבודה מסודרת,דירה עם הבן זוג והיא יודעת בדיוק מי היא ומה היא רוצה!עד...עד שקורה הגרועה מכל ואמה נפטרת(אל תדאגו זה גם מה שהתקציר יגלה לכם..).מאותו הרגע חייה נהפכים מקצה לקצה בדרכים לא שגרתיות וכל זה בגלל הצוואה של אמה.
אמה של ברט הורישה לה משו אבל לא יודעים מזה והיא לא תוריש את זה עד שברט לא תמלא את הבקשה מצוואתה-להגשים את רשימת המשאלות שחיברה בגיל 14!
כן אתם קראתם נכון ברט בת 34 והרשימה מגיל 14!!גם אני (וברט) חשבנו שהיא מטורפת
אבל כדיי לגלות למה היא עשתה זאת תצטרכו לקרוא את הספר!(יש גבול עד כמה שאני יכולה לגלות XP )
בעקבות הצוואה הזאת ברט יוצאת למסע שלא התכוננה אליו ועל הדרך מתחילה לחפש (גם אם היא לא רוצה) את האני האמיתי שלה,את מטרתה בחיים,האם היא באמת היתה מאושרת עד עכשיו?!
והאם למרות גילה זה עדין לא מאוחר למצוא אהבה חדשה ואמיתית?!
כל זה מגלים ביחד עם ברט!
הסופרת כתבה את הספר בצורה יוצאת דופן..הרגשתי כאילו כל העלילה זה סרט שרץ לי מול העיניים!
אהבתי כל חלק וחלק בספר הזה!התיאורים מרגשים,התרגשתי וכאבתי עם הדמות..
נותרתי פשוט חסרת מילים!!
כל הקטע הזה של הרשימה ואיך שהחיים שלה משתנים נתן לי כ"כ הרבה חומר למחשבה!
אולי בגלל שרגשתי קצת "תקועה" בחיי האיישיים הרגשתי שהספר הזה הגיע אליי פשוט בזמן!
הספר מלא אופטימיות!הסופרת מראה איך דווקא מהדברים שהכי לא ציפית יוצאים הדברים הכי טובים!דווקא כשאתה חושב שהכל נהרס ואין יותר גרוע מזה אבל מוצא את נקודת האור שבקצה המנהרה!
ספר שכולו פשוט אופטימיות!!
הוא עשה לי כלכך טוב על הלב!!!
כמובן שיש גם סיפור אהבה קטן..אומנם לא כמו הספרים האחרים שכתבתי עליהם וזה מה שמיוחד בספר הזה לעומת הספרים האחרים..
הסופרת נותנת לנו הרגשה כאילו הינה היא מצאה את אהבת חייה ואז מאכזבת קצת ושוב נותנת תקווה קטנה ושוב מאכזבת..הרגשתי כאילו שיחקתי מחבואים עם אהבת חייה של ברט ודווקא בגלל זה הסוף הפתיע אותי מאוד!
מודה שלא ציפיתי למשהו כזה!
אין ספק שזה מהספרים שכן "אשאיר אצלי על המדף" רק חבל שהוא לא שלי ;-)
במחינתי זה ספר חובה!!!!!
עכשיו אני יושבת על הראש של אחותי שתקרא את זה..(והיא נכנעה..יאיי)
מומלץ!מומלץ!מומלץ!
אווה=]

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה