evakitur

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

טמאגוצ'י-מישהו זוכר את זה בכלל?

הלוואההה לכולם~~
יש לי רק מילה אחת להגיד לכם (בנתיים אל תתלהבו..)-טמאגוצ'י!
מישהו בכלל זוכר מה זה?
ילדי הדור החדש (מי ישמע בת כמה אני אבל עדין..) לא יודעים וכנראה שגם לא ידעו מה זה הייצור ה"ויטרואלי" הזה ( כן חבר'ה זה הכי וירטואלי וחדשני שהיה) שהיינו אובססיביים כלפיו, מאכילים, מחליפים, דואגים, נותנים תרופות ולבסוף אחרי שבוע החיה החמודה שבתוך המסך הקטן עם בקושי 3 כפתורים- מת לנו.
בוכים ואבלים על המשחק היפני הזה (נראה לי שיפני..טוב זה נשמע יפני..נו לא משנה הבנתם את הכוונה) שמת לנו.
כשהייתי בת 10 החלטתי שזה מה שאני רוצה ליום הולדת-טמאגוצ'י.
לאמוש יש ניסיון עם הדבר המעצבן הזה שצריך להאכיל גם בלילה כאילו עוד תינוק הצטרף למשפחה בזכות אחיותיי הגדולות ומהר מאוד ניסתה להוריד אותי מזה.
אבל אני ילדה עקשנית שכמוני רוצה טמאגוצ'י וזהו-אז קיבלתי טמאגוצ'י.
כמו שכבר אמרתי אחרי שבוע בערך הוא מת לי-לא הבנתי איך אני אמורה להביא לו זריקה-אין הוראות הפעלה-לא אשמתי!
אבל לכולם הוא מת אחרי שבוע ואם מישהו הצליח לשאיר אותו בחיים יותר משבוע דיי החזקנו ממנו.
עכשיו אחרי 10 שנים שאני כבר לא רואה את המכשיר הקטן והמצפצף הזה- הבנתי שכמו כל החיות גם הטמגוצ'י נכחדו...
עד ש...
לפני כמה ימים האחייניות המתוקות שלי בנות ה4 בכו לי שהן רוצות "חתולה" בטאבלט
מזה לעזאזל חתולה בטאבלט? אין לי מושג!!
הבנתי שזה משחק כל-שהו.
אז לקחנו את הטאבלטים, עברתי בין המשחקים עד שהן צעקו "הינה החתולה"
וככה המשחק הזה הולך:
יש חתולונת גורה שאפשר להלביש אותה ולאפר אותה איך שרוצים תלוי בכמה כסף יש לך "בבנק" שם.
איך צוברים כסף? או שאלה מצוינת!
אז ככה-
על כל מקלחת, צחצוח שיניים, שינה במשך שעות, אכילה ושתיה-אתה מקבל כסף.
איך יודעים מתי צריך לעשות את כל זה? עוד שאלה מצוינת!
אז ככה-
כשצריך לקלחת- החתלתולה איך-שהו בדרך פלא שכזו מתלכלכת כולה והמקלחת מתחילה להבהב-סימן שהגיע שעת המקלחת חבר'ה!!
כשצריך לצחצח שיניים-אותו הדבר-הכיור והמברשת מתחילים להבהב-זמן צחצוח!(חייבים!)
כשצריך לישון-(זה החלק המעצבן) אתם כבר תשמעו כל מיני פיהוקים לא מוסברים מהמכשיר עצמו (טאבלט, סמרטפון, לא משנה) , ה"פיהוק" הזה כל כך מעצבן! אחרי שהאחייניות הלכו שמעתי צלילים לא מוסברים, ניגשתי לטאבלטים וראיתי שתי חתלתולות בוהות בי ומפהקות כל כמה שניות וכמובן שגם אז המיטות הבהבו- אז השכבתי אותן לישון (מי יעשה את זה אם לא אני? דודה למופת מישהי?!)
אותו הדבר לגבי האכילה והשתיה.
אז עשינו את כל זה וצברנו נקודות, כסף, יהלומים, מה שזה לא יהיה!
אבל זה הסוף..
ככל שהימים עוברים (עדין לא הבנתי עם אלה ימים שלנו או הווירטואליים) החתלתולה הופעת לחתולה (איך היא גדלה לנו כל כך מהר?! :'(  )
בקיצור חבר'ה מצאתי את טמגוצ'י החדש!!
קבלו את טמאגוצ'י 2015 או יותר נכון החתולים!

זוכרים את החתול המעצבן שהיה חוזר אחרי כל מילה שאומרים-זה אותו החתול (כן אפשר לשנות לזכר וההפך אבל עושים הכל מהתחלה..) עם שדרוג דיי גדול! אהה והפעם אין אפשרות להרביץ לו כי הוא או היא איך שבאלכם- מתחילים לבכות.
לפחות משהו חינוכי יצא מזה!

אם אתם חושבים ש "יאלה בואו נביא את זה לאחיינים/ילדים/בני דודים הקטנים וזה ישתיק אותם" אתה טועים!
מניסיון כמובן..
אבל היי לפחות ככה אני יכולה לספר לאחייניות שגם לי היה משהו כזה אבל הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר קטן (שגם לא חי הרבה ועם בקושי 3 כפתורים.)

 (טמגוצ'י)
 

(my angela-השם הרישמי)
 


עד כאן להיום..
נתראה בפוסט הבא (רק השד יודע מתי שוב יהיה לי כח להקליד חח)
אווה =] 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה