evakitur

יום שני, 2 במאי 2016

לאכול לבד זה מוזר..

יושבת באיזשהו בית קפה בשום מקום בעיר שאמורה להיות נתניה, משתזפת לי בכייף בחוץ אני והנס קפה על בסיס חלב שלי..נותנת לרוח החמימה להעיף את שערי לכל כיון למרות שהוא אסוף בקוקו גבוה. 
לפי הצל אני נראית כמו שמש או יהושע פרוע..תלוי מי רואה איך זה ואיך ;)
יום שני..יום שגרתי..
טוב אולי לכם אבל לא לי..יום שגרתי אצלי זה כשאני ישנה ביום ועובדת בלילה
אבל מה לעשות שהחתונה קרובה מאוד וצריך לעשות סידורים אחרונים? אז אתמול היה לי יום חופשי..ניסיתי להכניס כמה שיותר סידורים בחיי שניסיתי אבל בסוף לא הצלחתי לעשות הכל וחלק לא קטן נפל על היום.
האמת שאם לא הייתי עובדת היום לילה מהשעה 20:00 עד 8:00 יום למחרת אז אולי לא הייתי כלכך לחוצה בזמנים.
אבל אני עובדת..ועוד איך!(12 שעות בראבק!)
קמתי מוקדם מהרגיל..(8:30 זה מוקדם בשבילי!)מה לא עושים בשביל מדידה של השמלת כלה שלי (שאגב מהממת!!) שעה וחצי פלוס מינוס אחרי שאישרנו וסידרנו הכל הייתי בדרכי לתחנת רכבת לוד..משם לנתניה..
מה איבדתי בעיר הזאת? שאלה טובה!
כנראה את הרופא היחיד שיכול להסיר שומות בצורה טובה.

יש לי משהו ענק ושחור על האף שפעם עוד היה מה שנקרא נקודת חן חמודה וקטנה..אם השנים גדלתי וגם הוא.
יכול להיות שאני קצת מגזימה בתגובה שלי לחיפושית הענקית הזאת שנמצאת על אפי אבל ככה אני רואה אותה. כל פעם שאני מסירה את המשקפיים אני רואה את הדבר הזה מזווית העין בצורה בולטת וגדולה! ומפה..מזווית העין שלי..זה יכול להסתיר חצי מכדור הארץ ;)
וזהו...נמאס לי ממנו!
אז היום, בתקווה גדולה, יפרדו דרכינו כידידים טובים(או כגוף ושומה מיותרת וחסרת יופי!) בכל זאת..היינו לא מעט זמן ביחד!

הגעתי לכאן בתחבורה ציבורית..סיוט! זוועת עולם!!!אבל אין לי אפשרות אחרת (לא,אין לי רשיון! נושא רגיש מדי שדורש פוסט מיוחד!).
רכבת,ללכת ברגל יותר מ10 דקות, אוטובוס ושוב ללכת כמה דקות טובות..לא קל!
אבל אין ברירה!
אז אחרי יותר משעה וחצי בדרכים הגעתי! (הללויההה)
ומה גיליתי? שהמרפאה סגורה!(סעמק)
כנראה שאני הראשונה בתורים היום שזה יאיי לגמרי.
ובנתיים אני פה,לבד..
וזה מוזר.
יצא לכם לראות מישהו יושב לבד בבית קפה?מסעדה? עוד מקום שמוכרים בו אוכל חוץ ממכולת וסופר?
אז לי כן ותמיד חשבתי מעניין מה עובר לאותו אחד בראש..הוא כאן לבד כי בא לו או כי אין לו עם מי לשבת? ואולי הוא בכלל מחכה למישהו?
אז כרגע אני במקומו..יושבת לבד ומתבוננת בכל מי שסביבי.

לא מזמן קראתי מאמר שאומר שאנשים מפחדים לשבת לבד ולכן גם אם הם לבד הם חייבים להתעסק עם הפלאפון,טאבלט, מחשב נייד וכו...
חייבים להעסיק את עצמם רק כי פוחדים להיות לבד.
כשאתה לבד בלי עיסוק זה אומר שזה רק אתה ועצמך. אתה והמחשבות, ומזה, לפי המאמר, אנשים פוחדים.
להיות חבד עם עצמם, לתת למחשבות לרוץ..לתת למח לדבר עם עצמו.
לנה? שאלה טובה!
אולי כי מפחדים מהתוצאות של המחשבות האלה(?!)
בכל מקרה החלטתי שאני לא מפחדת לחשוב..כי אני באמת לא.
לפעמים אני לבד..מרצון...כי ככה בא לי.
מתחשק לי להיות לבד רק אני והמחשבות..לרוב זה קורה בלילה. עושה חשבון נפש עם עצמי על היום שעבר.
אז גם עכשיו אני לבד..עם 10 אחוז סוללה..כותבת את הפוסט הזה ומחליטה שברגע שאפרסם את הפוסט אסגור את האינטרנט (כי אין לי גם ככה סוללה) ואהיה לבד עם עצמי...
 רק אני והנס קפה על בסיס חלב שלי..  יושבת באיזשהו בית קפה בשום מקום בעיר שאמורה להיות נתניה, משתזפת לי בכייף בחוץ ונותנת לרוח החמימה להעיף את שערי לכל כיון למרות שהוא אסוף בקוקו גבוה. 
לפי הצל אני נראית כמו שמש או יהושע פרוע..תלוי מי רואה איך זה ואיך ;)

ועדין..לאכול לבד בבית קפה זה הכי מוזר שיש! סתם שתדעו ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה