evakitur

יום שני, 6 ביולי 2015

אמא,אבא שרפתי מרק!

היי היי היי מה קורה חבר'ס?

היום נדבר על...מטבח,שריפות מאכלים וכ'ו...
אז אתמול אימוש היקרה החליטה להכניס אותי למטבח על מנת שהפעם אני אבשל..
ובתפריט-מרק עוף!
בזמן שהכנתי נזכרתי בדבר הכי מצחיק שקרה לי במטבח..
אם תקפצו לבקר ומשפחתי היקרה תהיה בבית רוב הסיכויים שהם יושיבו אתכם ויספרו לכם על הפעם ההיא ששרפתי מרק.
כן כן קראתם נכון, אני, אווה המקטרת בסטייל שרפתי מרק! (יאמר לזכותי שהייתי קטנה..אוליי בת 15)
אז היום נלמד *תופיםם תופיםם*
 איך שורפים מרק?
פשוט מאוד...
תכינו מרק..לא משנה איזה..כל מרק הולך!
תרתיחו אותו..
תתעסקו בכל דבר אחר חוץ מ-במרק..
תשכחו ממנו לשעתיים +
עוד קצת
עוד קצת
עוד קצת
מריחים??
או בדיוק!ככה מריח מרק שרוף!
עכשיו תציצו לסיר..מה רואים?
אוי המים התאדו והכל שחור!!
ככה שורפים מרק!
תהנו ;)

עכשיו ברצינות זה מה שהיה..שכחתי מהמרק והוא התבשל קצת(הרבה!!!!) יותר מידי!

אתמול למזלי לא שרפתי שום דבר..ויותר מזה(!!) אפילו לא נחתכתי..כן אנשים יקרים לא נחתכתי..
אני יודעת שאני נשמעת כמו ילדה קטנה (אבל אני לא..20 בכל זאת ;) ) אבל כל פעם שאני מחזיקה סכין בדרך פלא כזו או אחרת אני נפרדת מאוד חלק של האצבע..(כל אצבע!)
ואני בכלל לא מדברת על כל הכלים ששברתי במטבח.
כל פעם שמשהו נשבר אוטומטית הורי שאלו אם אני במטבח -_-
ולכן אני יותר לא מבשלת בבית...מזל שבקונדטוריה הולך יותר טוב ^^
ולגביי הכלים..נו טוב בשביל זה יש מדיח ;)

אז מה למדנו היום?
אפשר לשרוף מרק! (ורצוי שלא תעשו זאת!!!!)
סכינים לא בשבילי-למרות שלא חדלתי לרגע להשתמש בהם ולכן מקום לשיר "10 אצבעות לי יש" טוב נראלי שכבר הבנתם ש10 זה לא :p
וכלים..נו איך אפשר להיכנס למטבח ולא להשאיר סימן של "אווה הייתה פה" ?! ^_^

זהו עד כאן להיום..וזכרו..אם אתם מבשלים תשאירו את הנייד ואת שאר העיסוקים בצד ולא..כבר הבנתם מה תהיה התוצאה ;-)

אוהבת המונים!
אווה♡ =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה