evakitur

יום שני, 4 בינואר 2016

בחזרה ל"מציאות"

שלומלום לכם~
זוכרים שבפוסט הקודם הצהרתי שאני יוצאת מהפייסבוק וכמעט מכל מה שקשור לאינטרנט
אז זה באמת מה שעשיתי. לא תכננתי להתנתק מהכל אבל יצא ככה שהתנתקתי מהכל כולל הכל.
האפליקציות היחידות שפעלו אצלי הן: האימייל, הוואטספ והוואטפד (אפליקציה לפרסום וקריאת סיפורים). זהו.
אז מה בעצם עבר עליי בשבועיים האלה?
נתחיל מזה שביקשתי ממיסטר פייסבוק לנתק אותי לחודש שלם אבל כנראה שלשנינו יש הגדרה שונה ל'חודש' והוא החזיר אותי אחרי שבועיים.
בוקר קריר אחד (זאת אומרת היום) החלו להציף את הנייד שלי התראות בלי סוף וכך גיליתי שהפייס חזר (ייאיי?)
בשבועיים האלה הרגשתי מנותקת מהכל ומכולם שזה מדהים כי כולם אומרים ברגע שנרים את ראשנו מהמסכים הקטנים והדקים נראה עולם שלם, זה נכון אם מתכוונים לעולם שעטוף בבועה מוזרה.
אם אתם טוענים שכל עולם האינטרנט הוא בועה אחת גדולה אז כנראה שכיום זה ההפך.
במהלך השבועיים האלה נפגשתי עם 2 קבוצות שונות של בנות שהכרתי מהפייסבוק והרגשתי לא מעודכנת בכלל!
כל השיחות היו על השרשורים והקבוצות בפייסבולנד.
בשבועיים האלה קרו המון דברים אבל בתור אחת שגם לא רואה טלויזיה וגם לא היתה מחוברת לפייסבוק לא הייתי מעודכנת בכל מה שקורה בארץ ובעולם עד שלא סיפרו לי.
מצד אחד זה היה נחמד כי באמת הרגשתי כאילו אני חיה בתוך בועה-שקט שקט ושקט , זה כל מה שקיבלתי ונהנתי מאוד.
מצד שני החוסר עדכון קצת הציק לי.
בשבועיים האלה טחנתי עבודה נון-סטופ אז גם אם לא הייתי יוצאת מהפייסבוק עדין לא הייתי עוקבת אחרי כולם. עבדתי לילות וכפולות וכל מה שראיתי זה 'ארומה-נתבג'.
תוך כדיי גם הספקתי לקרוא עוד 3 ספרים ואפילו סיימתי לכתוב עוד סיפור (קולולולו)
בקיצור מרוב עיסוקים אפילו לא חשבתי על הפייסבוק אבל כן התגעגעתי לבלוג!

עוד דבר טוב שקרה בעקבות ההשבתה זה צמצום אנשים וקבוצות בפייסבוק.
הייתי פעילה ב57 קבוצות ועכשיו זה ירד ל32.
היו לי כמעט 800 חברים ועכשיו ירד ל700 ומשו והמלאכה עוד מרובה!
יש אנשים ששמו לב שנעלמתי מהפיד ויש כאלה שאפילו לא קלטו.
בעקבות ההשבתה גם גיליתי למי אכפת ממני ולמי אני סתם עוד קישוט על הקיר. הדהים אותי כמות האנשים שיצרו איתי קשר טלפוני-תכלס לא ידעתי בכלל שיש להם את המספר שלי אבל זה היה נחמד מאוד!

אז מה בעצם גיליתי במזמן הזה?
-מי שרוצה להיות איתך בקשר יהיה גם בלי הפייסבוק.
-אם אתם מרגישים עמוסים ונראה לכם שלא תוכלי לחיות בלי 'עולם הפייסבוק' תאתגרו את עצמכם ותתנתקו למספר ימים, תגלו כמה שקט פתאום יהיה לנייד שלכם (בעיקר).
-הפייסבוק שותה לי את כל הסוללה בנייד (טרו סטורי).
-יש חיים מחוץ לפייסבוק והם ממש לא כוללים לייקים,שיתופים או תגובות. אבל כן אפשר לחייך לאנשים ברחוב מדי פעם =]
-מי שאמר ש'אם אתה לא שם אתה לא קיים' כנראה לא יודע על מה הוא מדבר-תראו אותי! אני עדין חיה ;)

עד כאן להיום חבר'ס
אני הייתי המקטרת בסטייל
נתראה בחיים האמיתיים..בעצם גם כאן זה סבבה לגמרי ;)
אוהבת המונים
אווה=] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה