evakitur

יום שני, 21 בדצמבר 2015

שלום לחיים האמיתיים!

היושיםם~~
אז מזמן לא כתבתי..כן אני יודעת, חוסר זמן!
ובדיוק על זה הפוסט היום..
החלטתי לעשות מעשה "קיצוני" ולהשבית את הפייסבוק לכמה זמן..
לכמה בדיוק? לא יודעת, אבל נראה איך העניינים יזרמו.
למה פתאום? האמת שזה ממש לא פתאום.
כבר כמה זמן שאני שוקלת לצאת מכל הקבוצות שאני נמצאת בהן (ואני נמצאת בהמון!!!!!).
לאחרונה חזרתי סופסופ לעבוד , (אמנם לא עבודה כלבבי או נורמלית אבל הכסף מדבר בעד עצמו) וזה לא הכל.. אוטוטו אתחיל לעבוד בעוד עבודה..כן כן 2 עבודות ובנוסף לזה אתחיל ללמוד פעם בשבוע.
אז כסף? צריך ועוד איך.

אז אני טוחנת עבודה כמה שצריך (תאמינו לי שהרבה!) ונוטשת את רוב התחביבים שלי.
זה קשה פתאום להפסיק לעשות אותם.
אחד מהם שנכון לעכשיו הוא העיקרי זה הכתיבה.
גיליתי את הכתיבה לפני שנה בדיוק! זה היה סוף דצמבר תחילת ינואר..ניסיתי סתם ככה לכתוב סיפור והפרק הראשון עלה באחת הקבוצות שקשורות לספרים. התמיכה של הבנות שם ואהבתן גרמה לי להמשיך בעצם עד היום..
אז יש לי כרגע 3 סיפורים שמתפרסמים ברחבי הרשת (בעוד בלוג, בוואטפד ובקבוצה בפייסבוק) ועוד 4 סיפורים שהתחלתי סתם ככה כי כנראה שהיה לי ממש משעמם..

אז עכשיו אין לי זמן בכלל!
לא לכתיבה! לא לוואטספ ובטח שלא לפייסבוק!
העבודות גוזלות לי כל זמן אפשרי ואני דיי שמחה שזה חזר להיות ככה.

התחלתי לדבר על הקבוצות בפייסבוק..
אני נמצאת בהמון קבוצות ופעילה בחלקן.
מחלקן הכרתי אנשים מדהימים שעד היום אנחנו בקשר יומיומי ואפילו נפגשים מדי פעם
אבל יצא לי להכיר גם אנשים לא הכי נחמדים בלשון המעטה עד כדיי כך לא נחמדים שנוצרו ריבים, סכסוכים ועוד כל מיני דברים לא נעימים.
לא פעם ולא פעמיים (רק בשבועיים האחרונים) יצא לי לשמוע מאחורי גבי את שמי ולגלות נערה/אישה/ילדה וכ'ו.. ששואלות אותי האם אני אווה מהפייסבוק? מאיזשהי קבוצה? או שסתם מסתבר שהן עוקבות אחרי הבלוג או הפייסבוק האישי שלי.

כל מי שמכיר אותי יודע שאני מחוברת לאינטרנט מהרגע שהתקינו אצלי בבית אינטרנט (זה היה בגיל מאוד מוקדם!)
מאז ומתמיד היה לי אייסיקיו, שעת השין, מקושרים, פייסבוק, בלוגים, טוויטר, וואטספ, וואטפד ומה לא?
תמיד הייתי פעילה בכל דבר ובכל מקום.
חשבתי שאולי בגלל שיש לי איזשהו חלום ככה קטן להפוך לסופרת ואפילו לא חייב סופרת אלא כמה ספרים קטנים פה ושם, סיפורים וכ'ו.. שאחרים יקראו ויהנו מהם.
אם אני מחליטה להראות לכולם את כתיבתי אז למה לעשות את זה בעילום שם?
אז עכשיו כולם יודעים שאני כותבת וכולם קוראים את מה שאני כותבת ובאיזשהו שלב זה נכנס לחיי הפרטיים.
כולם יודעים עליי הכל כי ההיא קוראת אותי אז אני מאשרת אותה בפייסבוק, וההוא רוצה עוד קטע אז אני שולחת לו ולאחרונה בשיא הכנות כל זה יצא מכלל שליטה.

אומרים שצריך לפרוש בשיא.
אז אני מרגישה שעכשיו זה השיא והגיע הזמן לפרוש אז אני פורשת.
פורשת מהפייסבוק, מהקבוצות, מהשיתופים, מהלייקים, מהתגובות ומכל דבר אחר אפשרי!
רוצה וחייבת קצת שקט בשביל עצמי..לסדר קצת את חיי שאוטוטו עומדים להשתנות. (ברצינות..יש לי חתונה על הראש)

לא אפסיק עם הבלוג ואם הוואטפד כי אלו הדברים היחידים שיהיו לי.
אני לא יודעת עד כמה באמת עוקבים אחריי כאן אבל מה זה משנה? אני כותבת כאן כי אני אוהבת את זה.
אמשיך לקרוא ספרים ולסקרם ולקטר בלי סוף כמו שרק אני יודעת.
מוזמנים להמשיך לעקוב אחריי...

ולגבי כל השאר..מי שרוצה לתקשר איתי יידע בדיוק איפה למצוא אותי.
אז אני עוזבת את חיי הפייסבוק ואומרת שלום לחיים האמיתיים שנמצאים במרחק של הרמת ראש.

תודה שקראתם את החפירה
נשתמע בקרוב
המקטרת בסטייל
אווה 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה