evakitur

יום שני, 7 במרץ 2016

יום האישה 2016 שמח!

קריירה או משפחה?
(כולם יודעים עד כמה שאני נרקיסיסטית אז לא, זה לא מוזר שאני כותבת על עצמי.)
אם יש משהו שכמעט אפ'חד לא יודע עליי זה שחלום ילדות שלי היה-לנהוג בטרקטור. כן כן קראתם נכון, טרקטור (יום יבוא וזה עוד יקרה!)
מגיל קטן התעסקתי בג'ודו, אספתי מכוניות וברביות היו סובלות ממני..
התנהגות של בן? אולי הבנים התנהגו כמוני ^^
קונדיטורית, חובשת, שדרנית, כותבת ובלוגרית.
קורעת את עצמי בשביל שהחלום (לא הטרקטור..עדין לא בכל זאת..) שכל כך רוצה יתגשם וכמו שאר האחיותי-אעבוד במקצוע שאוהבת.
בין לבין גם דוחפת איפשהו את העבודה..(צריך כסף..בכל זאת..) והכנות לחתונה.
עוד כמה חודשים סטודנטית עתידית.

ושוב השאלה שאני שומעת הכי הרבה..קריירה או משפחה?
אני אומרת גם וגם!!
כמו שאחיותיי הצליחו
וכמו שאמי ניהלה עסק במשך שנים לצד הבית
אין שום סיבה שלא אצליח גם!
 

בעצם אתן לא מכירות את המשפחה שאני כל כך מעריצה אז תכירו את בנות משפחת יוסופוב והבנות שמהוות לי כדמויות לחיקוי:
אמא שלי והאישה הכי חזקה שאני מכירה:
אישה מוכה לשעבר-עם ילדה בידיים ועוד ילדה בקבר התחתנה בפעם השניה למרות על מה שעברה, למרות כל החששות והפחדים- חיה באושר עם בעלה והביאו עוד 4 ילדים.
אישה שניהלה עסק פורח כמה שנים טובות ובמקביל בית- ועשתה זאת בהצלחה!
הדמות שאני הכי מעריצה ומבחינתי מראה מהי אישה אמיתית!
היא נשואה, בעלת תואר ראשון, קרייריסטית מצליחה ואישה לתאומות שובבות ותינוק שגם הוא שובב לא קטן.
עובדת במקצוע שחלמה עליו ואוהבת בכל ליבה, רצה בין עבודה ללקוחות, להפקות ולבית ועדין מצליחה לעשות הכל בצורה הטובה ביותר!
אולגה אחותי היקרה-אני גאה בך! למרות כל הקושי (ועצבים שלא חסרים) את עושה את מה שהרבה רק חולמים עליו: להקים בית ולעסוק במקצוע שמעלה לך את החיוך כל פעם מחדש.
מבחינתי המודל לחיקוי לאישה ב2016!
היא סטודנטית לרפואה סינית, חבושת בכירה במדא, לבורנטית ומנהלת העסק "מבט לגוף ולנפש".
אמנם קטנה (פיזית) אך לא חוששת להראות את הידע הרחב שלה!
בין מטופלים לבדיקות דם ללימודים תמיד מוצאת זמן להתנדב במדא ולעזור לכל מי שרק מבקש (בכל דבר!).
אישה עם שאיפות ולא נכנעת לכישלונות!
אז נכון שהנסיך על המרצדס הלבנה עדין לא הגיע אבל בנים יקרים- אישה חזקה זאת לא קללה!
אחותי היקרה אם יש מישהי שאני שואבת ממנה את הכח זאת את!
היא אמנם עדין קטנה, רק בת 13 וחצי אבל לא נותנת לשובניזם להתפרץ-תכירו את אחותי הקטנה-שחקנית כדורסל (חוג של בנים מישהו? לא נראלי :P )
 
זה שהאיברים החיצוניים והפנימיים שלנו שונים מהמין השני לא אומר שאנחנו צריכות לבחור!
לא אומר שאנחנו אמורות לעבור הטרדות כאלה או אחרות.
לא אומר שאת או היא לא נוהגת טוב.
לא אומר שלא נוכל לעשות כמה דברים ביחד..גם אם הם שונים זה מזה.
המשפחה שלי היא הדוגמא האישית שלי- למה צריך לבחור או או כשאפשר גם וגם?
 
אז אנחנו 5 בנות במשפחה שלא מפחדות מכישלונות, מכוונות להצלחות גדולות ובעיקר שמות פס אחד ענק על מה שאחרים חושבים ואומרים. תומכות אחת בשנייה ויודעות שתמיד נבין זו א זו.
ככה כולן צריכות להיות!
 
אם יש משהו שאני מאחלת לכולם זה לעסוק בדבר שהכי אוהבים!
לקום כל בוקר עם חיוך בידיעה שאנחנו אוהבות את מה שאנחנו עושות זה הדבר הכי מדהים בעולם ואין שום סיבה שבעולם שאת-כן כן את- לא תעשי את אותו הדבר!
לא סתם ככה אומרים "תעשי רק מה שאת אוהבת"
מאחלת לכולנו שתמיד נעשה מה שרק אנחנו אוהבות (ולא משנה אם זה לא מקצוע שהכי 'הולך' או מקצוע של "גברים"
אנחנו בשנת 2016 בואו נתקדם עוד קצת.. )
שנחייך בלי סוף,
ונאהב בלי גבולות!
שנפסיק לפחד ללכת ברחוב חשוך או משעה מסויימת!
שנפסיק לפחד מההוא, ההוא וגם זה שנראה קצת מלחיץ שהרגע התיישב על הספסל.
ושיפסיקו את הדבר הכי נורא שקיים-סחר בנשים! כמו שכבר אמרתי..שנת 2016.. חלאס!
יום האישה שמח בנות-כי כן, מגיעה לנו יום מיוחד (היי, ליום האם הגברים נדחפו אז..)
שולחת אהבה לכל מי שקוראת את הפוסט הזה!
וכמובן לדוגמא האישית שלי-המשפחה שלי!
3> 3> 3>
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה