evakitur

יום שני, 27 ביוני 2016

ראיונות עבודה-כמה עוד???

נמאס לי.
כן כן ככה בדיוק. נמאס לי!
הגעתי הביתה (סוף סוף) אחרי עוד ראיון עבודה שהתווסף לאוסף הלא קטן שלי של ראיונות עבודה.
האם הוא יצטרף לקבוצת הראיונות הכושלים שלי שאגב בחודש האחרון גדלה יותר?
או האם הוא יצטרף לקבוצת הראיונות המוצלחים שנכון לעכשיו כוללים....3(?) ???
לא יודעת.

כשהייתי בת שירות הייתי בטוחה שברגע שאסיים את השירות אמצא עבודה זמנית כזו כמו ארומה או סופר ואז אמצא את עבודת חלומותיי...
מה שמצחיק זה שאני כבר שנתיים אחרי השירות ועדין לא מצאתי או התקבלתי לעבודה כזו..עדין "תקועה" בעבודה ה"זמנית" שלי שבמקרה זה בארומה.
ומה שעוד יותר מצחיק זה שאפילו לא היה לי מושג מהי עבודת חלומותיי.
אז כיום אני יודעת פחות או יותר מה אני רוצה.
קודם כל- לשבת!!
אחרי שנה פלוס שעבדתי בעמידה בין 8 ל12 שעות הגעתי למסקנה שאני רוצה עבודה בישיבה!
ואחרי אין ספור לקוחות...שאיך נגדיר אותם...אם ההורים שלהם היו שומעים על אמצעי מניעה הם היו מונעים מכולנו תסבל הזה(!) הגעתי למסקנה שנייה- עבודה בלי לקוחות!
תוך כדיי חיפוש פה ושם, שם ופה הגעתי לתובנה- אני רוצה להתעסק בתקשורת כתובה (כתיבה, עיתונות וכ'ו...)

ונחזור לעבודת חלומותיי..
אני צריכה תואר (בשביל הרזומה ששווה ל...)
בשביל תואר צריך כסף (ותחת בשביל ללמוד! מבטיחה לחפש תחת כזה!)
כסף=עבודה!
מכאן נובע שאני שוב במירוץ של ראיונות עבודה!

אחרי שהמציאות הכתה בי שאגב קיבלתי את זה ממש טוב (כולה שבועיים של בכי..אפשר לחשוב!) ואמרה לי שכמעט ואין דבר כזה עבודה בלי לקוחות
שלחתי את קורות חיי הלא כלכך דלים ולכל משרה אפשרית שקרצה לי וקרצתי לה בחזרה.
כל המשרות שייכות לשירות לקוחות! יאיייי (בערך).

אז התארגנתי והתלבשתי בהתאם כי-רושם ראשונים זה חשוב אבל כנראה שלא רק..
הלכתי לראיון אחד ולעוד ראיון ולעוד ראיון ועוד אחד ולכולם הפריע דבר אחד- חוסר נסיון!!!
אז לי אין נסיון טלפוני עם לקוחות. (אפשר לחשוב שאי אפשר ללמוד את זה -_-)
מצב אחד אמרו לי: את עוזבת את ארומה שזאת עבודה עם לקוחות(קרציות מאוד!!!) אבל באה לעבודה אחרת עם לקוחות? למה?
מצד שני אמרו לי: את עובדת עם לקוחות פנים מול פנים אבל טלפוני זה שונה ואין לך נסיון בזה...
עכשיו תסבירו לי משהו מכובדיי המנהלים: איך למען השם יהיה לי נסיון במשהו כשאני סך הכל בת 21 ולא התקבלתי לשום מקום (כמעט) בגלל חוסר נסיון?
האם אנשים נולדים עם נסיון כלשהו?
האם יש קורס "רכישת נסיון" ולא ידעתי עליו?!
אה? אה? אה?????
ודבר שני- לעבוד פנים מול פנים עם לקוח זה מאוד שונה מאשר לדבר איתו בטלפון!
הלקוח לא עוקב אחרי כל פעולה שאתה עושה.
הוא לא צועק לך "היי זה נראה כמו המנה שלי" כשהוא בעצם אחרון בתור
והוא בטח לא צועק עליך "מה עם ההזמנה שלי?" כשהוא הזמין רק לפני 10 שניות!!!!
אז כן זה שונה...אתה מדבר איתו בטלפון מקליד דברים במחשב ויושב!(שזה הכי חשוב!!!)
אני כמובן לא מזלזלת בכל עובדי השירות לקוחות חסה וחס! להיהפך, המשיכו בעבודתם הנאמנה!

מה כולה ביקשתי? לעבוד במשהו שאני טובה בו?
אם הייתי יכולה לכתוב לבד את קורות חיי הם היו נראים כך:
-מעולה ב: להתעורר מאוחר בבוקר(או צהריים..תלוי עם עברתי את 12)
-תותחית ב: להתבטל על הספה
-מצויינת ב: לשגע את ההורים ולקרוא ספרים
-להנאתי : משדרת ברדיו ומסקרת ספרים בבלוג
-הכי אוהבת: לקטר!!
-שיא אישי: יכולה לשתות נס קפה בכמויות לא נורמליות!!!

בא בנאדם רוצה לעבוד
באמא רוצה לעבוד
אבל במקצוע שלו!
לעבוד מהבית ולקרוא כל היום! כזה קשה?? אני יכולה לסיים ספר ביום (ואפילו 2 ספרים אם מטלות הבית יעלמו ולא יציקו לי..)

בקיצור לא התקבלתי לשום עבודה שניסיתי בחודשים האחרונים שזה דיי מבאס תתחת ומוריד ת'חשק להמשיך לחפש.
אבל לא אנוח עד שאמצא את מה שבאמת מתאים לי!!
ובנתיים נעבוד בארומה
בכל זאת...אוטוטו הלימודים מתחילים! (שיהיה לי בהצלחה!)

אבל היי... לפחות אני סוף סוף בבית..מתחת למזגן ועשיתי לעצמי יום חופש 😉 (עד שמטלות הבית יקומו עליי..)

שיהיה לכם יום מלבלב
אוהבת המונים
אווה, המקטרת בסטייל😁✌💗

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה