evakitur

יום ראשון, 24 ביולי 2016

מערבולת כתיבה

ערב טוב אנשים יפים..
או שזה הזמן להגיד לילה טוב?
מה זה משנה אם מבחינתי עכשיו בוקר ;-) (חיית לילה שכמותי :P)
הרבה זמן לא כתבתי כאן!
הנייד הלך לעולמו... כנל המחשב... ורוב הזמן אני בעבודה.
נכון שאלה הן הסיבות העיקריות אבל לא רק.
לאחרונה אני נמצאת במן מערבולת שנחתה עליי משום מקום.
כבר לא יודעת אם אני רוצה להתעסק במה שרציתי...
האם להמשיך במה שעסקתי..
וכ'ו וכ'ו...
בעקבות תגובות שקיבלתי על פוסט שכתבתי באחת הקבוצות בפייסבוק החלטתי להסביר קצת את עצמי:
בפוסט נכתב שאני מוותרת על הוצאת ספרים בגלל כל המריבות והסכסוכים שנהיו ב'עולם הכתיבה'.
לאחרונה נוצרה תחושה לא נעימה לגבי כל עולם הכתיבה ומצאתי את עצמי בשבועות האחרונים שואלת את עצמי "האם אני רוצה להיות חלק מזה?"
אז התשובה היא חד משמעית- לא!
אבל אני אוהבת לכתוב ולקטר ולשגע אנשים עם הסטטוסים והסיפורים הלא שיגרתיים שלי ואם אני לא רוצה לקחת חלק מעולם הכתיבה אז אני מוותרת גם על זה.
בסופ"ש האחרון חשבתי על כך רבות. ממש עשיתי טבלה דמיונית במוחי של "חיובי" ו"שלילי"
והגעתי למסקנה חדשה:
אני לא רוצה ולא מוכנה לוותר על מה שעושה לי טוב!
הבלוג הזה.. כל הקיטורים..הסיפורים..הסטטוסים.. הסיפורים בהמשכים שאני כותבת-כל זה חלק לא קטן ממני!
לקח לי הרבה זמן להבין ולהפנים שהכתיבה הוא חלק בלתי נפרד ממני!
האם אני מתכננת להוציא ספר? לא. לא בזמן הקרוב בכל אופן.
אני מפרסמת סיפורים בקבוצה בפייסבוק ובמקביל באתר ובאפליקציה wattpad.
אינ נהנת לכתוב ועוד יותר נהנת לדעת שנהנים לקרוא את סיפוריי.
אני מאוהבת בבלוג שלי ( למרות שלאחרונה אני כמעט ולא פה..) ולא מוכנה להפסיק לכתוב!
שאלו אותי באותו הפסוט האם אני מפחדת מתגובות שליליות והאם זה נובע מזה? אז לא! ממש לא!
כבר קיבלתי כמה וכמה תגובות שליליות על הכתיבה והסיפורים שלי.
חלקם היו תגובות שלקחתי לתשומת ליבי והיו גם כמה תגובות שרק השד יודע מה עבר על אותו אחד שהחליט לכתוב לי את מה שכתב, אבל בסדר... עבר ונסלח.
בסופו של דבר אני מחליטה איזו תגובה לקחת לתשומת ליבי ואיזו לא.
ממה אפשר ללמוד ומה אפשר להעביר על יד האוזן.
כמו שכבר כתבתי-אני לא מתכוונת להפסיק לכתוב וברור שאמשיך לפרסם את סיפוריי. זה לא משנה לי באיזה פורמט וצורה קוראים את מילותיי ומבחינתי מה שהכי חשוב זה שאני כותבת ואתם קוראים (ומקווה שגם נהנים..)
אני שמחה שהגעתי להחלטה הזאת. ואני שלמה איתה!
אמשיך לכתוב ולקטר כמה שרק אפשר ;-)
וכמובן לעשות רק מה שעושה לי טוב.

אל תדאגו.. אני לא מוותרת כאן על שום חלום שלי! נכון לעכשיו עדין לא גיבשתי לי חלום.. רוצה קצת מכל דבר אשפרי! ;-)

שיהיה לנו ערב/לילה מדהים ושקט!
ואל תשכחו.. תעשו רק מה שטוב לכם!
אוהבת המונים
אווה,
המקטרת בסטייל 3> =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה