evakitur

יום שני, 15 ביוני 2015

לקטר לקטר ולקטר

היושיםם נשמים ונשמותת
הגיע הזמן להוציא קצת קיטורים לא??

אז ברוכה השבה לפינת הקיטורים של המקטרת בסטייל!
מתחילים..
**הייתי צריכה להיות ב7וחצי בדיוק בתחנה המרכזית-ירושלים. משם המנהל סניף היה צריך לאסוף אותי ועוד כמה חבר'ה ולהסיע אותנו לביצפר שציוותו אותנו אליו.
בשביל להיות שם ב7וחצי הייתי צריכה לצאת מרמלה ב6!!
וכך היה.
אבל לא היו פקקים והתנועה כמעט ולא היתה והופ מצאתי את עצמי קצת אחרי 6וחצי בתחנה.
התקשרתי לאותו מנהל והוא אמר לי שהקדמתי ולכן עדיף לי לקחת עוד אוטובוס לאותו ביצפר.
עזבו את זה שכל החבר'ה הקדימו ולקחנו בסוף אוטובוס..ועזבו את זה שהנסיעה האוטובוס העירוני הזה לקחה יותר מ50 דקות!ושכבר קיבלתי צורה של מושב!
אבל..הגענו לביצפר בסביבות 8 ויצאנו בת'כלס לטיול בסביבות 10!!
10 אינעלהעולם!!!
אתם יוצאים לטיול ב10 אז תגידו לנו להתייצב ב10!למה לעזאזל שעתיים לפני???
יכולתי לישון עוד שעה וחצי!!!!!
לא משנה..נעזוב את זה..

**הגענו ליעד באיזשהו חור מדברי בין ירושלים לים המלח.
רוצים להתחיל את המסלול אבל המחנכת לא מסכימה וזה למה?כי החובשת (אני) והמאבטחת (מישהי אחרת) לא יכולות להצטרף כי אנחנו ללא חצאית (עם מכנסיים מן הסתם) מסתבר שהביצפר ביקש שאם יתלוו בנות אז שיגיעו עם חצאית.
מפה לשם,משם לפה המחנכת יבשה אותנו עוד שעה וחצי בשמש עד שלבסוף הוחלט שנצטרף חצי מסלול (שקר כלשהו!)

**המסלול הרג הרג הרג אותי!
קודם כל יש לי תיק ששוקל פי שתיים ממני!
היום היה חום איימים!!
לא היתה קליטה בשיט!
המסלול לא התאים לתיק שלי בכלל,מעדתי מספר פעמים ובסוף המסלול הרגל הפצועה שלי כבר לא יכלה לשאת זאת יותר.היא מושבתת לכמה ימים!כואבת מאוד ומקווה שהנקע הזה יעבור כבר!
בקיצור...היה כייף ^_^

**בחזור רק חשבתי מה אני הולכת לטחון.
תבינו אני מנסה לרדת במשקל (ללא הצלחה)
בגלל העבודה הזאת אני אוכלת מסודר,עד כאן מצויין!
בטוח מורידה כמה..ואם אוכלת משהו משמין אז מקסימום מורידה את זה במסלול.
אבלל וזה אבל גדול!ברגע שנוחתת בבית מתחילה לבלוס ולגלוס כל דבר אפשרי!
את כל המקרר חיסלתי!את הארונות פירקתי!
את כל הבית גרסתי..
ברצינות מוסיפים קצת (הרבה!) מלח ולפלפל והספה אכילה.
לגבי הטלויזיה..עדין לא הבנתי איך ומה אבל הגעתי למסקנה שסכין ומזלג לא יעזרו במקרה הזה! -_-

וזהו...היה היום שעבר עליי.
הרגל פצועה,הראש קצת כואב והעיניים מתחננות שאלך לישון אז כנראה שכאן אפרוש.

אני אווה ואתם קראתם את פינת הקיטורים של המקטרת בסטייל ;)
לילה טוב.אווה♡ =]

נ.ב. קבלו את השממה היפה טיילתי בה היום! כן טיפסנו וירדנו על ההרים האלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה