evakitur

יום שבת, 6 ביוני 2015

מקרים הזויים שקורים (כמעט) רק לי!

בוקרר טובב
אז אני בדרכי לטיול איי שם בצפון הרחוק והיפייפה..מה אגיד לכם עבודה קשה יש לי ;)
הקיצר קבלו כמה מקרים קצת הזויים שקורים (כמעט) רק לי שיעלו לכם קצת חיוך על הפנים ויזכיר לכם למה שביזות יום א' לא בבית סיפרנו!

*מאחרת לאוטובוס..רצה רצה לתחנה ומקווה שהאוטובוס יאחר בכמה דק'->מגיעה בזמן לתחנה-> האוטובוס הקדים בכמה דקות!

*מאחרת לאוטובוס->רצה רצה לתחנה ומקווה שהאוטובוס יאחר בכמה דק'->האוטובוס ואני מגיעים שאותה השנייה->הנהג לא שם וממשיך לשוטט לו בכייפ במורד הכביש בזמן שהאוטובוס מסתכל עליי ונקרע מצחוק!(קרה לי הבוקר!!)

*מאחרת לאוטובוס(בעיה רצינית אני..ידוע)->רצה רצה לתחנה ומקווה שהאוטובוס יאחר בכמה דק'->מגיעה בזמן והאוטובוס מאחר בכמה דק!(הללויהה!!!)

*ממהרת למקום כלשהו->לוקחת מונית->נופלת על הנהג הכי איטי בעולם שכנראה קיבל את הרשיון שלו מצב ים וחושב שזה בסדר לזחול על הכביש!

*ממהרת לעבודה(כן אני תמיד ממהרת!אני גרועה בחישוב זמנים)->תופסת ספיישל->דופקת את הראש תוך כדי שנכנסת למונית!

*עוצרת במעבר חציה עם עוד 20 איש->כולם עוברים באדום ורק אני מחכה לירוק כמו פוסטמה שבסוף מסתבר שהרמזור בכלל לא עובד ותקוע על האדום!(ברצינות אנשים היה קשה להודיע?!!)

*חוזרת בסביבות חצות הביתה בערב שישי ללא מפתח,דופקת דופקת דופקת לא פותחים,מפה לשם יושבת כמו הומלסית ליד הדלת ולבסוף האחות פותחת את הדלת חצי ישנה ושואלת "הגעת?מה השעה כבר 00:30?" לא קושקוש כבר אחרי 3 בלילה ואמרת שתחכי לי!!

*נמצאת מחוץ לבית->הנייד עומד על 5 אחוז סוללה->מוציאה מטען מהתיק->מגלה שזה הכבל u.s.b של המחשב!

*נרדמת בקושי רב ב2 בלילה כשיום למחרת צריכה לקום מוקדם ->מתעוררת מהמואזין ולא מצליחה לחזור לישון!

*נוסעת לטיול רחוק מהבית->מתכננת למשוך כסף-> הכספומט בולע ת'כרטיס!

*יושבת מול המחשב בכייפ ובסבבה ומתכננת לכתוב קצת->מסתכלת לרגע מהחלון בוםם תאונה->הולכת לראות שהכל בסדר->מתערכבת יותר מחצי שעה!(חובשת בכל זמן!)

*כותבת וכותבת..וכותבת וכותבת וכותבת..אחרי חצי פרק מגלה שעד עכשיו כתבתי באנגלית ג'יבריש!!!

ולסיום סיומת
כותבת את הפוסט במרץ ובהתלהבות..כותבת כותבת וכותבת...רוצה לפרסם ->לוחצת בטעות על חזור->הפוסט נעלם והכל נמחק!
טרו סטורי ;)

אם שום דבר מזה לא קרה לכם היום אז יומכם מעולה ^^
היו לי עוד אבל הפוסט המקורי והארוך נמחק אז..
וכולם באמת קרו לי!
אבל אל תדאגו נחזור עם מדברים הזויים #2 ;)

שיהיה לכם יום נפלא צ'וצ'ים!
נשתמע,אווה=] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה