evakitur

יום שני, 17 באוגוסט 2015

דואר ישראל היקר!(או שלא!!!)

היושים וזה..
הנושא היום הוא: *תופיםםם*
דואר ישראל היקר!(או שלא!!!!)
הפעם לא נדבר על חבילות הרוסים או משלוחים שלא הגיעו אלא על-תורים!
אז אתמול פצחתי לי ביום סידורים. דחסתי כל מה שאפשר ליום אחד. מקניות ועד לדואר.
בהתחלה נכנסתי לסניף הדואר שבעירי ועיניי כמעט יצאו מחוריהן!
הסניף מפוצץ באנשים שמחכים לתורם ואילו רק 2 עמדות מתוך 7 מקבלות את קהל האנשים (בשוק? חכו עם זה..)
אז החלטתי לסיים את כל הסידורים שלי ולהשאיר את הדואר אחרון חביב (אפשר להתווכח לגמריי החביב..)
חזרתי ולקחתי מספר. על המסך שתלוי מעל העמדות הוצג המספר: 247 ואילו על הפתקית ששלפתי מהמכונה הוצג המספר 284 (זה הזמן לשוק? עדין לא...) הסתכלתי על המסך ואז על הפתקית והחלטתי להמתין בכל זאת כי זה היום האחרון שניתן לשם.
בנתיים שיחקתי בנייד עם 30 אחוז סוללה ולאחר 10 דק הוא כבר צפצף שנישארו לו רק 10 אחוז כדיי לשרוד, מבואסת רצח הסתכלתי על המסך ולתדהמתי גיליתי שעברו...רק 2 אנשים!!! (שמישהו ירה בי!)
עזבתי את הנייד בלית ברירה ופשוט חיכיתי...חיכיתי..חיכיתי..חיכיתי וחיכיתי!
כמות האנשים רק עלתה! עדין רק 2 עמדות קיבלו את הקהל בזמן שיש 7 עמדות פעילות! מה הן עושות שם לא עניין אותי אבל ראבק שחררו את האנשים!!(דמיינו פרצוף כועס)
אחרי שעה ומשו שכירסמתי את כל ציפורניי שלא היו גם ככה, בהיתי בתקרה,קירות,אנשים,מסך שהציג את אותם הפרסומות שאני יודעת כבר בעל פה וברצפה-10 אנשים כבר השתחררו מתוך כל ה37 שהיו לפניי..
עדין יש תקווה חבר'ה עדין יש תקווה!
צמא תקף אותי וחיפשתי מקור מים כלשהו בסניף ומסתבר שאין!!(מה אנחנו בארומה?!)
יצאתי מהסניף..הלכתי עוד 10 דק..גם ככה התור לא זז בשיט! קניתי לי פיוזטי קר שטיפונת צינן את גרוני-חזרתי לסניף ורק 2 אנשים עברו..הידד!(או שלא!)
פתאום..העמדות הפעילות הפסיקו לקבל קהל..העובדות לא מסבירות מה פשר הדבר והקהל החל לצעוק כאילו אנחנו באמצע שוק יום רביעי של רמלה (טוב לא היינו כאלה רחוקים משם)
ואז אחת הפקידות סוףסוף לקחה מעשה אמיץ ונועז והסבירה לנו מה קרה (היה קשה לעשות את זה לפני הצעקות????!!!)
מסתבר שבאמצע החודש בנק ישראל היקר פושט על המחשבים של הדואר על מנת לספור כסף, לסכם כסף, משהו כזה או אחר שקשור לכסף..
ועכשיו נשאלת השאלה-למה ינעל אחותכם אתם לא מודיעים מראש?!?!?!?
כאילו חיכיתי שעתיים כדיי שבקושי 15 אנשים יעברו ואז אתם באים בטענה שבנק ישראל סגר את המחשבים לחצי שעה?!?! באמאשלכם???
כבר כתבתם באילו שעות אתם מקבלים את קהל האנשים תוסיפו כוכבית קטנה למטה **באמצע החודש בנק ישראל משבית את המחשבים בסניף זה ויתכן שהתורים יתעכבו יותר מהרגיל**
קשה????!!!
אבל..הפלוס היחיד הוא שרוב האנשים יתייאשו והלכו.
חיכיתי גם את החצי שעה הזאת אחרי חצי שעה של ברכות ואיחולים מרמלה ועד אילת ובחזרה! המחשבים חזרו והמספרים התעופפו כאילו לא היו (ככה זה כשחצי מהאנשים מתייאשים והולכים)
עוד 2 תורים מגיע התור שלי ופתאום עדר של אנשים התפרץ לסניף בטענה שהם היו כאן קודם
מי הבן אלף שהודיע להם שהמחשבים חזרו? איך הוא עשה את זה? ולמה אני לא בקבוצת הוואטסאפ של תושבי העיר?! ;)
אחרי ויכוחים וריבים(נשבעת שהייתי ילדה טובה)סוףסוף תורי הגיע!!!(הללויה!!!!)
שילמתי בפחות מ5 דק ועפתי משם!
העיקר שחיכיתי כמעט 4 שעות!!!
ותודה לאבוש ששלח אותי לדואר (והביאני עד הלום?)
עד כאן פינתנו החודשית-דואר ישראל הלוואי ותיכחד!

אוהבת המונים
אווה♡ =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה