evakitur

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

"הכחול שבעינייך"

הכחול שבעינייך:

ספר כחול לבן נוסף(כחול לבן=סופרת ישראלית) של הסופרת ג'ודי ציפורי.
טוב במקרה נתקלתי בספר הזה באחת הקבוצות בפייסבוק ושם פירסמו את הפרק הראשון של הספר..כבר מהתקציר הספר מאוד קרץ לי אבל כל הזמן דחיתי את זה..אמרתי לעצמי שעוד אגיע לזה..
אחרי הרבה זמן באחד הערבים היה לי משעמם אז נכנסתי שוב לקבוצה סתם להתעדכן קצת ושוב הספר קרץ לי רק שהפעם לא כ"כ זכרתי על מה הספר..אחרי שקראתי שוב את התקציר נזכרתי שממש רציתי לקרוא ת'ספר הזה..בקיצור מפה לשם קניתי את הספר :P
כל כך רציתי להתחיל לקרוא את הספר שהתפשרתי על דיגיטלי(כן כן אני...דיגיטלי..)
התחלתי לקרוא אותו ביום רביעי בערב וסיימתי ביום חמישי
מצאתי את עצמי קוראת בהפסקות בעבודה,בהסעה בדרך לבית,בזמן הארוחה וכ'ו..פשוט לא רציתי לעזוב את הספר(או במקרה הזה ת'פון) לשניה!
אבל שניה לפני שאני ממשיכה עם דעתי האישית..

קצת על הספר:
נתחיל עם מיקה-בחורה יפייפיה בת 24 שהעבר שלה לא ממש זורח ופורח,וכלל מרד נעורים..בטוחה שעכשיו הכל מאחוריה עד שהיא פוגשת במקרה את אהבת נעוריה והחבר הכי טוב של אחיה ובמשך השנים הפך להיות גם חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלה-אריק.
אריק-בחור בן 34 חסון,שרמנטי וכזה שיכול להפיל כל בחורה אם רק ירצה וישתמש בקסם האישי ובמראה שלו!
מיקה ואריק התראו לאחר כמה שנים טובות..מה לעשות שכמו שכולם גדלים גם מיקה כבר לא נערה ואריק כחבר הכי טוב של אחיה של מיקה מוצא את עצמו בקונפליקט לא פשוט!
אבל זה לא הכל..לאריק יש כמה סודות שהוא מסתיר ששברו אותו והוא מחליט בעקבותם לחזור לארץ.
(אל תדאגו אין פה שום ספויילר..את זה יגלו לכם גם בתקציר של הספר ;-) )
בין מיקה לאריק מתפתח רומן סוער,כובש,מהמם,מכאיב,מכעיס וכל הרגשות שרק תחשבו עליהם!!
כמובן שכמו שכבר הבנתם מהספרים הקודמים שכתבתי עליהם-גם פה לא חוסכים מאיתנו פרטים לוהטים וחמים אז..כן תתכוננו לזה
משו שמאוד אהבתי בספר- הסופרת מספרת את הסיפור משני הצדדים ז"א פעם מיקה "מדברת" ופעם אריק "מדבר".ככה היא נותנת לנו להיכנס לראש ולרגשות של שני הדמויות.
אני פשוט מאוהבת בכתיבה הזאת!!
בכללי אני אוהבת לשמוע יותר על הצד שלו מאשר שלה כי ת'כלס אני בת..אני יודעת (פחות או יותר חח) איך ראש של בת עובד..אבל ראש של בן..של הצד השני פשוט יותר מסקרן.
לדעתי הסופרת כתבה את זה בצורה מדהימה!!
העלילה מעניינת,יש פה מתח,אקשן,אהבה,דרמה,מסתוריות!מפרק לפרק הסקרנות רק עולה ועולה!!
הסופרת מתארת את הכל בצורה שלא קשה לדמיין את הסיטואציות ונותנת הרגשה כאילו אנחנו חלק מהעלילה.
התיאורים עניינים,מרתקים ואפילו עוצרי נשימה!
הכל בהתחלה מסובך ומבולגן ואז לאט לאט מבינים איך הכל מתקשר ומתחבר ויש מצב שאפילו תמצאו את עצמכם אומרים "ידעתי!!" ;-)
לא יכלתי להפסיק לרגע את הקריאה,רק רציתי לדעת מה יקרה בסוף..איך זה יסתיים..אולי יש לזה עוד המשך..בקיצור מצאתי את עצמי חסרת סבלות,במתח וסקרנות בשמיים!
משהו שקצת אפריע לי זה שהכל מהכל קורה למיקה..מסכנה הילדה!הרגשתי כאילו אין לה טיפת מנוחה ושלווה ושכל ה"ניסים ונפלאות" קורים לה פעם אחר פעם..וזה משהו קטן שמקשה קצת על האמינות אבל נסלח כי בכל זאת זה סיפור ;-)
בקיצור ממליצה בחום!ספר שווה~

מיותר לציין שהתאהבתי לגמריי בדמויות נכון?!?!(זאת לא אני..פשוט יש לי לב מאוד רחב שיכול להכיל את כולם..)
והפעם אני גאה לומר שאני ישבתי לחברה שלי על הראש(כןכן אותה החברה שיושבת לי כל הזמן על הראש!)סיפרתי לה על הספר ועד כמה שהיא חייבת חייבת לקרוא אותו וככה הצלחתי לשכנע אותה לקרוא את הספר (כמובן שהיא קנתה אותו)ומה שעוד יותר שימח אותי שהיא חושבת והרגישה כמוני!! (בדרך כלל אנחנו דנות המון על ספרים ולא תמיד מסכימות..)
אם אתם מתלבטים איזה ספר לקרוא..באלכם משו קצת שונה..יש לכם מתח,אקשן,דרמה ורומנטיקה בספר אחד!הספר הזה בשבילכם!!

זהו סיימתי לחפור..עד הפעם הבאה ;-)
אווה=]


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה