evakitur

יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

סיכום שנה!! *פוסט קצת ארוך*

טוב אז עוד שניה נגמרת לה השנה ואחת חדשה נכנסת שלא נסכם את השנה שהיתה?? ברור שכן!
אני אפילו לא יודעת ממה להתחיל..כל מה שאני מצליחה לחשוב עליו זה כל הדברים הטובים שקרו לי השנה.
אז מה היה לנו?
השנה רק התחילה וכבר הספקתי לשבור את היד, לצבוע את הפוני לכתום זוהר ולסגול,לעבוד חצי שנה, להתפטר, לעבוד במקום אחר..להפסיק לעבוד גם שם כי אין עבודה..להתקבל לעוד מקום עבודה רק שהוא אותו הדבר כמו העבודה הראשונה רק קרוב יותר לבית ואחרי שבועיים להתפטר (לא אשמתי שהמקום לא כשר -_-)
לצבוע שוב את השיער לאדום ואז לעוד גוון של אדום ואז אומברה אדומה ולאחר כמה זמן שוב לעוד גוון אחר של אדום (50 גוונים של אדום מישהו?!?!).
לטוס לאיטליה,
לעשות צניחה חופשית,
אינסופ הופעות,טיולים,ריגושים וצחוקים.
לנקוע את הרגל..ואז שוב פעם..ושוב פעם..ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב..ו...כן שוב פעם!(היי אני הולכת מצויין!)
לעשות עגיל ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד..בקיצור יש לי 6 עגילים, השיער עבר המון צבעים ותספורות ואני הכי מרוצה ^_^.
החלטתי שאני רוצה ללמוד ולעשות תואר אבל לפני זה אולי נעשה סתם תעודה בשביל עצמי? יאלה..ביום אחד הלכנע על זה אחרי יומיים התחלתי כבר ללמוד לתעודה.
שיניתי אלף פעם מסלול מחדש וכל פעם הגעתי לאותו המסלול-לקונדטוריה.
גיליתי על עצמי המון דברים חדשים...
שאני אוהבת לאפות ומסתבר שדיי טובה בזה!
שאני אוהבת לקרוא יותר מאשר לראות טלויזיה.
שאני אוהבת לכתוב לא רק פוסטים וסטטוסים ודיי נהנית מזה!
ושאני מאוד אוהבת את הבלוג שלי! ברצינות היה לי בלוג אחד והוא נסגר..אז השנה פתחתי עוד אחד וגם הוא נסגר (שכחתי תסיסמא) ואז נולד הבלוג הנוכחי שמאוד מרוצה ממנו!
אני אוהבת לכתוב סיפורים, סיקורים..סתם קיטורים..לא משנה העיקר לכתוב ואת זה גיליתי בעזרת קבוצת ספרים מדהימה שרק נתנה לי את הבמה, החיזוק, התמיכה ואהבה אינסופית! (בנות אוהבת אתכן!! :* :* )
יש אנשים שנכנסים לך ללב גם אם לא תרצה-השנה הכרתי הרבה אנשים מכל הסוגים והגילאים וגיליתי שאפשר להיות חברים של כולם אם רק נרצה ונקבל את האחר..
אז עכשיו יש לי ספריה מלאה בספרים..מחברת מלאה בסיפורים..ובלוג מלא בקישקושים.
בקיצור את השנה הזאת לא אשכח..שנה שדלתות שלא חלמתי נפתחו בפניי ועל כך אני רק מודה לאל!
ועכשיו משו קטן לקראת השנה החדשה:
שתהיה לנו שנה מלאה באושר ועושר, שמחה, ברכה , הצלחה ואינסופ אהבה!
שנלמד לקבל את האחר,
שנדע להבדיל בין הטוב לרע ול-לא נורא.
ושתמיד תמיד נחייך!!
שאפסיק להתעצל מכל דבר
ושאצליח להעביר את ההרגלים הרעים שיש לי (כגון כסיסת ציפורניים..נורא!!!!)
ולסיום משהו קטן ממני:
יהיה רצון מלפניך...
שתמיד נכתוב ולא רק נקרא
שנוציא ספרים ולא רק תירוצים
שלעולם לא ניתקל במחסור כתיבה
או ברעיון לפריקה.
שתמיד נמשיך לקבל ספרים ונפוצץ באינ-סוף סיקורים.
שנדע להתחיל סיפור וגם לסיימו.
שניהיה גם לעט ולא רק למקלדת.
בקיצור שתיהיה שנה מלאה ברעיונות ויצירתיות.
איימן!!🙏
אהה ושתהיה שנה מלאה באפיות טעימות!😁✌

שנה טובה צ'וצ'ים וחג שמח
אוהבת המונים
אווה♡ =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה