evakitur

יום חמישי, 14 במאי 2015

הקיטורים כבר כאן ^_^

הי היי הי
כן אני יודעת..כמה ימים כבר לא הייתי כאן..

אז תרשו לי לספר,לקטר ולפטפט קצת על הימים הקודמים..

**בכללי אני מתה על ימי שלישי ורביעי..
שלישי-רדיו בכייפ!!!
למי שלא יודע אני שדרנית ברדיו ויש לי כל יום שלישי תוכני שנקראת "הגל הקוראני".
מחכה לשעה הזאת כל השבוע כי זאת שעה שברגע שאני סוגרת את האולפן אני מתנתקת מכל העולם..
רביעי-שיעור קונדטוריה שמחכה לו בציפייה כל השבוע!
אני לומדץ קונדטוריה..כןכן..בשאיפה להתעסק בזה בעתיד ^_^
הפעם הכנתי פרלינים שוקולד ויצא פשוט יאמי ^_^
עזבו את זה שבסוף הסתובבתי עם בחילה לא נורמלית! 
אני אוהבת להתעסק בדברים שאני אוהבת! 😍

**ההורים כבר הרימו ידיים ממני ברגע שהגעתי הביתה עם פוני כתום ופס סגול לפני חצי שנה אז ככה שהשיער החדש והאדום שלי כבר לא משפיעה עליהם ^_^
הם כבר חסינים לשטויות שלי..נקודה לטובתי 😆

**היום היה לי ראיון עבודה באיזשהו חור ברחובות.
בחיי כמה סיבובים אינסופים עשיתי,כמה הלכתי!
אבל היי....התקבלתי!!!
אז מהיום אני גם חובשת בטיולים ^_^ קולל!
עזבו את זה שהתיק חובשים יותר גדול ממני 😝

**ודבר אחרון ללילה..
אני מבינה שכל מי שסביבי החליט לפרוש כנפיים ולטוס!
ואני אומרת בכיייפ,תהנו!תחזרו עם ים חוויות ותמונות מהממות ^^
אבל נשמות יקרות שלי חצי שנה עבדתי בנתבג ואפ'חד מהמכרים שלי לא טס.. למה כשאני כבר לא עובדת שם אתן מחליטים פתאום לטוס??!!! 😭😭
בכל מקרה תעשו חיים!
אלה שכבר טסו,אלה שטסות ואלה שעוד יטוסו!
נחשוב עליכם,נתגעגע ובעיקר נקנא מאוד!😉

נ.ב תעשו טובה ואל תקנו בדיוטי פרי כלום!!!!הכל יקר בטירוף כנל לגבי האוכל!!!
(בכל זאת עבדתי שם מספיק זמן!)

עד כאן פינת הקיטורים של אווה =] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה