evakitur

יום שני, 18 במאי 2015

עבודה חדשההה

היושיםםם מירושלים המדהימה!
אז אתמול התחלתי את עבודתי החדשה בתור חובשת טיולים יאיייי~~
הטיול הראשון היה לצפון..4 מאבטחים וחובשת אחת (אני^^)
בשביל בערך מאה בנות שבאו לשחק באיזשהו פארק אתגרים בצפון הרחוק.
החבר'ה סבבה לגמריי..
זה מצחיק שכשהייתי תלמידה לא הבנתי למה שמישהו ירצה לעבוד בעבודה כזו..המאבטחים והחובשים תמיד נראו לי משועמים והופ עכשיו אני אחת מהם חחח
אמנם לא משתעממת אבל לכו תדעו מה יקרה בעתיד ;)

מי מאיתנו (הבנות) לא דמיינה ופנטזה על המאבטחים החתיכים שהיו  מלווים אותנו בטיולים? מדמיינות שאולי מכאן נצא עם אהבה פורחת וחסרת משמעות 😂
אז עכשיו זה לא ככה..ויש גם מאבטחות וחובשות,ניפצנו לנערות ת'פנטוזים והחלומות 😉😆

ולטיול אתמול..ת'כלס לא עשינו כלום חוץ מלשחק 5 שעות קלפים!כן כן זה מה שעשינו!ישבנו ושיחקנו חחחח
חזרצי עייפה למרות שלא עשינו כלום אבל הנסיעה הרגה אותי!
אבל עזבו את זה וקבלו תנוף ^_^


היום אני בירושליים עם תלמידי חטיבה והטיול רק התחיל..הנופ מדהים ובסוף נגיע לכותל אז יהיה סבבה! ומקווה שרק אטייל ולא באמת יעבוד ;)


חוץ מזה..שיהיה לכם יום בשגעת צ'וצ'ים!
אווה♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה