evakitur

יום רביעי, 27 במאי 2015

אכזבות!

אני יודעת שלא רשמתי שום דבר בשבוע האחרון אבל יש לזה סיבה..
מודה שמשהו עובר עליי..משהו לא כלכך חיובי..
בזמן האחרון הרבה טוענים שאני שקטה מדי,הופכת למופנת וכ'ו
אבל היום זה השיא!
בפעם בכמה זמן זה קורה..עושה חושבים עם עצמי וממש לא מרוצה מהתוצאה.
בתקופה האחרונה אכזבתי הרבה אנשים,מודה,אבל משום מה לא באמת היה אכפת לי "אני בשלי ממשיכה!"
היום הבנתי שזה לא מה שפגע בי ושהדבר הכי נורא שיכול להיות הוא-לאכזב את עצמך!
אני אכזבתי את עצמי!
כל מה שרציתי לעשות נעלם,כל מה שתכננתי-נזרק הצידה
"יש עוד זמן","נתחיל ממחר" ועוד המון משפטים וקלישאות של עצלנים...
אתמול בלילה זה נחת עליי!
מתעסקת בתחביבים שלא יתפתחו לשם דבר ומזיזה הצידה את הדברים הבאמת חשובים ובעיקר את עצמי!
אז כרגע אני מאוכזבת מעצמי!קשה להודות בזה כי אין את מי להאשים חוץ מאת עצמי =/
הבעיה שעם האכזבות מגיעות הספקות "אני טובה במה שאני עושה?" "אני אצליח בזה בכלל?"
"ואולי זה לא התחום שלי?" "ומי אמר שזה כשרון?אולי אני סתם מתעקשת שיש לי את זה?"

מודה שצריכה עידוד ותמיכה בלי סופ,
בקיצור ילדה קשה ומתוסבכת!
יודעת שזה יעבור..מקווה שבקרוב!
זהו פרקתי את הכל..
נשתמע עם דברים יותר חיוביים ואופטימיים!
אוהבת אווה=] ♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה