evakitur

יום שני, 11 במאי 2015

שינויים!

היושיםםם וזהה~~~
שינויים-חולה,שרופה ומאוהבת בשינויים!עם זה בגופ עצמו,עם זה בבית,בעבודה וכ'ו...
השינוי שעשיתי היום הוא~~~ **תופיםם***
שינוי בשיער!!(בפעם האלף)
מכירים את זה שאתם מרגישים "תקועים" בחייכם,כאילו עומדים במקום וכל השאר רצים קדימה?
אז זה מה שהרגשתי והייתי חייבת לשנות קצת אווירה..
אני חוזרת לספורט לאט לאט וכבר ירדתי 2 קילו!!(נשארו עוד כמה אבל לאט לאט..)
עדין הרגשתי צורת לשנות משו פיזית בי אז צבעתי את הפוני ועוד חצי שיער!
בדרך כלל אני מסתפרת ועושה איזשהו שינוי קיצוני בשיער..(כן אני עושה את זה הרבה!) אבל הפעם הלכתי רק על צביעה..(יש אירוע בקרוב..אז..)
בכל מקרה הפוני היה כתום זוהר והפך  עם החודשים לכתום לא מוגדר ועכשיו.....הפוני אדום אש זוהר ושאר החלקים האקראים שהספר סתם בחר להנאתו בצבע אדום חזק..
ההורים כבר רגילים לשטויות האלה!בכל זאת כבר 4 שנים שאני צובעת ככה ת'שיער,ב3 שנים הראשונות צבעתי לבד ועשיתי אין סופ ניסויים על השיער..בחיי שזה כייפ!!

ועכשיו לפינת הקיטורים השמחים היומית שלנו~~
חזרתי הרגע מ"אל גאוצ'ו" מהשקת הספר "תפסתי אותך" של הסופרת לינדה מזרחי שאגב ממליצה בחום ובאהבה לקרוא אותו!!
פגשתי בנות מדהימות שבזכות קבוצה בפייסבוק ואהבתינו האינסופית לספרים הכרנו והתחברנו!
הערב הזה מהנה ביותר וכבר מחכה לעוד ערבים כאלה!
אבלללל והינה הקיטור...
המחירים של המסעדה הזאת..וואטדהפאק!!
המחירים יותר גדולים מהמנות  עצמן!
המנות קטנות ובנינו לא משביעות בשיט!על מה ולמה הסכום הזה??!! -_-
טוב חוץ מזה מאוד נהנתי בערב ובכללי היום!
היה לי אחלה של יום ומקווה שזה ימשיך ככה למשך השבוע ^^

עד כאן חפירותיי להיום..
לילה טוב!
אוהבת המוניםם המוניםם
אווה♡




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה