evakitur

יום חמישי, 7 במאי 2015

בגדים

היושים ^_^
נושא הקיטור היום הוא:בגדים..
כשאומרים לנו בגדים ישר אנחנו חושבים על אופנה וכל מה שקשור לעולם המנצנץ הזה..אז זהו שלא..
לא אני בכל אופן!
אין לי שום קשר כזה או אחר לעולם האופנה למרות שאחותי הגדולה ובת דודתי מתעסקות בתחום
אני ג-ר-ו-ע-ה בזה! אז נכון אני בחורה אבל עד שזה מגיע לעולם הזה (ולעוד כל מיני דברים קטנים XP ).
בכל מקרה אמוש באה אליי ביציאה שאסדר סופסופ את החדר ואשים את הבגדים במקומם הטבעי-הארון.
אחד הדברים שאני הכי שונאת בעולם זה...*תופיםםם*
לסדר את הארון!שונאת!שונאת!שונאת!
אני הבחורה הכי לא מסודרת (מבחינת סדר בארון בגדים) שתכירו!
אז היא קצת נזפה בי וטענה שנמאס לה לפתוח לי ת'ארון ושבגדים יפלו עליה וכ'ו..וכ'ו..

למרות כל ה"אהבה" העצומה שיש לי לסידור בגדים החלטתי שהיום כל הבגדים יהיו בארון..נעשה קצת טוב לאמוש בלב..
(ממש בת לתפארת שכמותי P: )
הורדתי את כל השקיות של בגדי קיץ,הוצאתי את כל הבגדים מהארון ואז זה הגיע..התסכול והבכי "למה לעזאזל החלטתי להחליף בין בגדי החורף לקיץ?למה אני עושה לעצמי את זה כל פעם מחדש?!?!!"
במשך שעתיים מיינתי,קיפלתי,סידרתי,זרקתי ומסרתי בגדים.
אחרי שהייתי בטוחה שסיימתי סופסופ אחותי הגדולה פתאום מגיעה עם שקית גדולה מפוצצת בבגדים ואמרה:"מסתבר שיש עוד שקית שלא שמנו לב אליה" יופי -_-
בגדי קיץ חדשי שקנינו בסייל אבל היה חורף אז דחקנו אותם לתוך שקית לפינה נידחת בארון.
כל בגד שני שהיא הוציאה ישר ביטלתי אותו,היא לא מבינה שהבגדים הקטנים האלה יקרעו אם רק אנסה להכניס כתף אחת,תבינו יש לי כתפיים רחבות וגוף מרובע שאפילו בובוספוג היה מקנא בצורה הריבועית של הגוף שלי,אפשר להעביר שיעור שלם בגאומטריה על משפחת המרובעים רק על הגוף שלי!טוב נו אולי קצת הגזמתי אבל ככה זה כשאת ספורטאית לשער!

כל זה עשיתי אחרי ריצה של חצי שעה..
ת'כלס בנינו בגלל השעה (התחלתי בסביבות 21:30) יכולתי לזרוק את זה שוב למחר כמו שאני עושה תמיד
אבל בשבועיים האחרונות אני מרגישה שמשהו משתנה בי לאט לאט וזאת המטרה שלי.

טוב..אז..זהו.אני חוזרת עכשיו לנס והעוגיות שמחכות לי ^_^
נשאיר את שאר הקיטורים והקישקושים לימים אחרים..
אני אווה המקטרת בסטייל ;-)
ואתם קראתם את בלוג הקיטורים שלי *_*
לילה טוב=] 3>
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה