evakitur

יום רביעי, 6 במאי 2015

מזל טוב..נולד לי בלוג ^_^

היי היי היי
אז למי שלא יודע החלטתי לפתוח (שוב)בלוג בפעם השלישית..
הבלוג הראשון נסגר בגלל שהאתר עצמו התפוגג לו (ובנינו גם לא היה לי כלכך זמן..)
הבלוג השני היה ספק פעיל ספק בתרדמת-והוא עסק באהבתי המי יודע כמה-ספרים!
וכעת תכירו את מקטרת בסטייל-אני ^_^ 
אוהבת לקטר ועוד יותר אוהבת לכתוב על זה!
מודה שאני אוהבת לכתוב ובעיקר על מה שעובר עליי ביומיום או סתם בכללי על מה שקורה עם הא דא...
יהיו קיטורים,סיקורים של ספרים ואפילו סרטים..
ואולי מידי פעם נצ'פר באיזה משהו שכתבתי שלא קשור..מי יודע?! ;-)

מודה!זה היה קשה! אחרי אין ספור צירים וחיפושים,
אין ספור תרופות ורישומים,
ד"ר אינטרנט ואני הצלחנו ליילד בשלום את הבלוג החדש שלי
אז מזל טוב לי..נולד לי בלוג! XP
מקווה שתאהבו את מה שאכתוב כאן
מוזמנים להגיב ולעקוב בכייפ
 בתודה..אממ..אממ..
אני =] 3>
אהה ו..תודה ללין תהל כהן על השם של הבלוג ☺
(נ.ב. כל מה שאכתוב כאן זאת דעתי האישית בלבד!בבלוג לא יהיו מעורבים עיניינים פוליטים וכ'ו..
ושוב אך ורק דעתי! יכולים להסכים ויכולים שלא..זכותכם) 

נתראה בפוסט הבא
אוהבת המונים
אווה =]
המקטרת בסטייל♡

7 תגובות:

  1. המון בהצלחה ואל תשכחי מאיפה באת 😉

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה..ולא אשכח!(איך אפשר לשכוח עם כל האיומים האלה? ;) )

      מחק
  2. מזל טוב! מחכה לקיטורים שלך!

    השבמחק
  3. מהממת שיהיה המון בהצלחה :-)

    השבמחק