evakitur

יום שבת, 9 במאי 2015

החיים יפים אבל קצרים..

שבוע טוב נשמות..
החלטתי (כן בשבוע האחרון אני מלא החלטות) פעם בשבוע לעלות קטע שכתבתי
(לא זה לא קשור לקיטור..לרוב חחח)
אז קבלו קטע שנוצר בעקבות חשיבה על פרק שאני כותבת (אני כותבת סיפור באיזשהי קבוצה בפייס)
תהנו=]

תצחקו כאילו לעולם לא בכיתם
תבלו כאילו לעולם לא יצאתם
תשמחו כאילו אין עצב בעולם
תהנו כאילו לעולם לא ידעתם סבל מהו
תחיו כאילו המוות לא קיים
החיים יפים אבל קצרים!
מי יודע..אולי לא יהיה מחר!!

כל אדם מגיע באיזשהו שלב בחייו לתובנה הזו
השאלה היא מתי?
כשחייו יגיעו כבר לסיומם?
כשמשהו רע יפקוד את חייו?
כשיקלע למבוי סתום?
שחייו הקצרים או הארוכים יחלפו לנגד עיניו והוא יבין שהוא בעצם עשה כלום ושום דבר?
הרבה פעמים אנחנו מגיעים לסיטואציות כאלה..אם זה קורה לנו אישית,לאדם קרוב או סתם מישהו שהכרנו רק בפנים..
קורה משהו שלרוב רע וכאילו מנענע אותנו קלות,מעיר אותנו ורק רוצה לצעוק לנו
תעשו משהו!
עם עצמכם!
עם חייכם!
אל תוותרו!
תמשיכו!תפעלו!
תשאפו גבוה..תגשימו חלומות!
רק תעשו משהו עם עצמכם ועם חייכם..
עזבו את השטויות ואת השליליות בצד..הם אק מעכבים אתכם.
נכון יהיה קשה..אבל קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים!
תחיו את חייכם כאילו אין מחר!

פעם מישהו שהכרתי זמן קצר מאוד עשה לי את שיחת 'יחסינו לאן' עם החיים
ואמר לי תצחקי כאילו לעולם לא בכית
תבלי כאילו לעולם לא יצאת
תשמחי כאילו אין עצב בעולם
תהי כאילו לעולם לא ידעת סבל מהו
תחי כאילו המוות לא קיים
מי יודע..אולי לא יהיה מחר!
לא ראיתי אותו עוד..ומאז מילותיו מתנגנות לי בראש
המילים הללו שינו אותי,את החשיבה שלי ואת חיי הפרטיים!
משתדלת ללכת לפי מנגינה זו..
ומשתפת רק מי שרק יכולה..
מי יודע אולי זה יעזור לאדם אחר כמו שזה עזר לי
אז..
תצחקו כאילו לעולם לא בכיתם
תבלו כאילו לעולם לא יצאתם
תשמחו כאילו אין עצב בעולם
תהנו כאילו לעולם לא ידעתם סבל מהו
תחיו כאילו המוות לא קיים
החיים יפים אבל קצרים!
מי יודע..אולי לא יהיה מחר!!

עד כאן פינת הכתיבה שלנו..
נשתמע מחר ^^
אווה =] ♡♡

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה