evakitur

יום שישי, 8 במאי 2015

ממשיכה בשלי ^^

היושים וזה~~
למרות שיום שישי היום ולמרות שכמעט ולא היה לי זמן למשהו אחר..עדין מצאתי זמן להתעצבן (כאילו שבאמת צריך לפנות לזה זמן..)
נשבעת שאני עובדת על הפתיל שאין לי אבל יש דברים שלפעמים עוברים את הגבול!
ולא אפרט לפרטי פרטים מה גרם לי לצונאמי של עצבים.

מכירים את זה שאתם מרגישים שיש מישהו שלא הכי אוהב אתכם במיוחד..וגם לא את הדברים שאתם מפרסמים וכ'ו..
מדובר באדם מעולם האינטרנט הרחב..לא מכירים אישית(טוב שכך)
אז ככה אני מרגישה עם אותה אחת..לא התחברנו וזה סבבה לגמרי!לא חייבים לאהוב ולחבב את כולם
אבל לפעמים זה מרגיש שעושה בכוונה..לא יודעת מה הקטע שלה!
אז התעצבנתי פעם אחת..פעם שניה..פעם שלישית והיום מבחינתי עברה כל גבול!
במקום להתפוצץ עליה(כמו שאני תמיד עושה) החלטתי לדבר עם חברה טובה..אני הפיצול(ויש!תאמינו לי!) והחברה דיברנו והגעתי למסקנה שאני פשוט שמה פס!
שתעשה מה שבאלה..שתתנהג איך שמתחשק לה..
אני פשוט שמה פס!(או משהו אחר אבל אשמור על הפה 😉)
החלטתי להמשיך לנהוג כמו שאני תמיד בלי שום קשר אליה
ושלום על ישראל 😜😁

לפעמים צריך להתנער מאנשים כאלה ולהתחבר לאנשים עם אנרגיות חיוביות שיעלו אותנו ולא יורידו אותנו!
וככה זה גם עם אותה אחת..אז כאן דרכינו נפרדו בכייפ,בשמחה ובאהבה!

ואחרי שחפרתי וקיטרתי ככה..
שתיהיה לכם שבת שלום
ומי יודע אולי אעלה משו מהדברים שכתבתי בעבר ^_^
אווה המקטרת בסטייל 😉💗 =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה